רוצה להתחזק אך לא מצליחה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום, אני בת למשפחה חילונית אבל שומרת מצוות בסיסיות-עוד מגיל 17 התעורר בי הרצון לחקור את האמת היהודית אבל משום מה אני מתקרבת ומתרחקת כל פעם מחדש,כשאני מתרחקת אני מרגישה שלא טוב לי גם בלי לחשוב על הדת יותר מדי אבל מעין מצב נתון שהחיים פשוט לא זורמים לי ואז מתקרבת וטוב לי מתמיד!! יחד עם זאת קשה לי לעשות את השינוי החד הזה ולדחוף את ההתחזקות קדימה,מלווה אותי קצת פחד שאאבד את חיי הנוכחיים ואקריב את חלומותיי..אני יודעת שזה חסר משמעות בסופו של דבר אבל כך אני מרגישה.. שאלתי היא איך אוכל לשמור על מסלול ההתחזקות ולא לברוח משם תמיד?האם זה משהו שתלוי בי או שלכל אדם יש את הזמן שנקבע לו כדי להבין את דרכו האמיתית בעולם הזה? תודה מראש על ההתיחסות

תשובה

שלום וברכה!

אכן לכל אחד יש את הזמן המיוחד להתחזקות,והוא היום. וכמבואר בדברי חז"ל שבכל יום בת קול יוצאת מהר סיני ואומרת שובו בנים שובבים. וע"כ מה נכון שלא להמתין עוד,אלא להתקרב לבורא עולם כעת,ןברט בחודש זה חודש אלול שהוא זמן מיוחד לתשובה שהקב"ה ברוב רחמיו נתן לנו חודש מיוחד לשוב אליו לפני בא יום הדין -ראש השנה,וידו פתוחה לקבל שבים, ןובזה נזכה בדין ונזכה לשנה טובה.

ואמנם הדרך קשה לבד, אך אפשר להסתייע בארגונינו הדברות ובאם את רוצה תשלחי לנו מס` טלפון באיימל ונעזור לך ככלהאפשר. ובעיקר עלייך להתפלל לקב"ה שיעזו לך לעמוד בכל הקשיים, ולהיות מההולכים בדרכיו, וקרוב ה` לכל קוראיו לכל אשר יקראוהו באמת, ואין צורך בנוסח מיוחד, אלא דברי אל ה` מלבך ובקשי את עזרתו בשפתך, ובעז"ה תוכלי להתגבר על הכל. בברכת שנה טובה ומבורכת ,וכוח"ט .

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה