זוגיות

אני עייפה נפשית

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני בת 22 אחרי 3 קשרים ארוכים, שאחד מהם אירוסים שכשלו. אני עייפה נפשית מכל הבחינות. ברוך השם, אני לומדת ועובדת בתחום ששאפתי לו מגיל קטן אך עמוק בפנים מרגישה מועקה נוראית כבר מספר חודשים לגבי התנהלות חיי,אני פשוט מרגישה שזה לא היעוד שלי העיסוק והמקצוע שבחרתי ללמוד ואיני יודעת אם זאת סתם הרגשה שתחלוף או שפשוט אני לא אוהבת את מה שאני עושה וחייבת לפנות לכיוון אחר. לגבי זוגיות, איני יודעת מה אני עושה בקשרים שלי שהוא לא בסדר. כלומר, הגברים שנכנסים לחיי ולקשר רציני איתי מתלהבים ממני, מעריכים אותי ומתאהבים בי מעל הראש אבל אחרי תקופה ממושכת של קשר רציני ושיגרה הם פשוט הופכים לאנשים אחרים ורק רוצים לברוח מהקשר וממני. מה אני עושה לא נכון או שזה משהו שהוא מעבר ליכולות שלי ולתודעה שלי כמו עין רעה

תשובה

שלום וברכה

כדאי לעשות בדיקה מקצועית אם את אכן מתאימה למקצוע שאהבת תמיד, ובכל מקרה יש לך לדעת שסיפוק אמיתי יש רק מדברים רוחניים וערכיים ולכן מומלץ לשלב בכל מקרה עשיית חסד ולימוד יהדות ובעז"ה תרגישי יותר טוב. אם תרצי חברותא טלפונית שילחי לי את מס` הטלפון שלך ואשמח לסייע בידך.

בענין הזיווג יש לך לדעת שבורא עולם הוא המזווג זיוגים ויש לך לדעת שכאשר מכריזים על בן הזוג בעולם הבא יש כאלו נשמות אשר מסתבכים בנשמה ההיא וכל הזיווגים אשר מציעים לך ומתבטלים מקרבים אותך אל הזיוג האמיתי.

וה` יעזרך שתזכי לזיוג ההגון במהרה. וככל שתתחזקי בבטחון ובאמונה שהבורא מנהל את עולמו ועושה רק טוב לך, תהיי יותר שמחה ומאושרת.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה