מעניין

אושיית הרשת חושפת: זאת עצת הרב שתגרום לכן להתחתן

יובל מעתוק סיפרה: "אמרתי לרב שאני לא מוצאת גבר, שאני רוצה להתחתן ולהקים משפחה. הוא הסביר לי שאני לא צריכה לחפש גבר, אלא בעל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת, יובל מעתוק, נחתה בשבוע שעבר בישראל אחרי שבילתה שבוע שלם בניו יורק, שם הייתה שותפה למסע הסברה למען ישראל יחד עם אושיית הרשת נטלי דדון ומפורסמים נוספים. 

בין היתר, היא נפגשה עם גורמים בעלי השפעה בעיר הגדולה ואפילו פגשה את הרב מאניס פרידמן. מעתוק מספרת כי מטרת הפגישה הייתה עצה בנוגע לחייה הפרטיים. היא שאלה את הרב מה באפשרותה לעשות על מנת לעמוד תחת החופה ולדבריה, הייתה עצה אחת נהדרת שהוא העניק לה ואחריה היא שינתה את השקפתה.

"הנה אני מבקשת מהרב מאניס פרידמן (אח של אברהם פריד) עזרה בלמצוא זוגיות", כתבה מעתוק בחשבון האינסטגרם שלה. "חרקתי קצת שיניים, אבל הוא הצליח להבין אותי", היא הוסיפה, כדי להדגיש שהיה לה קשה לבקש עצת רב בשפה האנגלית. "אני לא מוצאת מישהו, מה לעשות?", שאלה אותו מעתוק בסרטון. "אני רוצה להתחתן עכשיו, להקים משפחה", הסבירה לו.

מאוחר יותר פרסמה מעתוק סטורי עם תשובה של הרב. "הרב הסביר לי ואמר שאני לא צריכה לחפש גבר, שאני צריכה לחפש את בעלי", הבהירה כשהיא מעלה את תמונתו של הרב. "לשנות את ההשקפה שלי בראש ובלב, ולחפש מישהו שאפשר להסתכל עליו כעל בעל עתידי. כבעל משפחה, כאבא של הילדים שלי. זה הבדל משמעותי בין לחפש גבר לבין לחפש בעל. אז עוקבות יקרות שלי, מהיום אנחנו מחפשות בעל", סיכמה בסיום בהתרגשות.

תגיות:חם ברשתרץ ברשתזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה