חדשות בארץ

גל הטרור: פיגוע דקירה במערת המכפלה, לוחם מג"ב נפצע קל

מחבלת הגיעה לאחת מעמדות הבידוק בכניסה למערת המכפלה, דקרה לוחם מג"ב ופצעה אותו באורח קל. הלוחמים במקום נטרלו אותה

מערת המכפלה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)מערת המכפלה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

(עודכן: 19:14)

מחבלת הגיעה היום (ראשון) לאחת מעמדות הבידוק בכניסה למערת המכפלה, ודקרה לוחם מג"ב שהיה במקום. הלוחם נפצע באורח קל בצווארו. הכוחות ירו לעבר המחבלת וחיסלו אותה.

מוקדם יותר, פלסטינית בשנות ה-40 לחייה רצה לעבר כוח צה"ל, סמוך לכפר חוסאן שליד בית לחם. ‏הכוח פתח לעברה בנוהל מעצר חשוד, שכלל ירי לאוויר. לאחר שלא נעצרה, ירו הלוחמים לעבר פלג גופה התחתון. היא פונתה לבית חולים, שם נקבע מותה.

דובר צה"ל מסר אחר הצהריים כי מתנהל מרדף אחרי אחיו של המחבל ראאד חאזם, שביצע ביום חמישי האחרון את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. "לפני זמן קצר זוהו בכפר דיר ע'זאלה, בסמוך לג'נין, כלי רכב חשודים בסמוך לבית המחבל שרצח שלושה אזרחים בתל אביב". נמסר. "על סמך מידע מודיעיני היו ברכב שני אחיו של המחבל".

"לוחמי צה"ל שהוזנקו לנקודה ירו לעבר גלגלי הרכב. זוהתה פגיעה והוא נמלט. במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חשוד נוסף שהיה במרחב וירה לעבר הלוחמים מאופנוע. זוהתה פגיעה".

בתוך כך, דובר צה"ל בערבית סגן אלוף אביחי אדרעי, פרסם בפייסבוק פרטים חדשים על המחבל מהפיגוע בתל אביב. לדבריו, חאזם נקלע לאחרונה לסכסוך כספי עם תושבים בג'נין. הוא היה נתון לאיומים על חייו ואף בוצע לעברו ירי. בעקבות האיומים והירי, הוא רכש נשק באמצעותו ביצע את הפיגוע. "ראאד חאזם הוא לא גיבור אלא טרוריסט שפל, ואפילו תושבי מחנה הפליטים ג׳נין יודעים את האמת עליו ועל הסכסוכים הכספיים בהם היה מעורב", כתב אדרעי. "לא עניין אותו דבר חוץ מעצמו, והוא הפך מעבריין למחבל מתועב".

תגיות:פיגוע דקירהמערת המכפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה