חדשות בארץ

פגיעות בבתים בשדרות, בן 72 נפצע באורח בינוני

משעות הצהריים שיגרו הפלסטינים עשרות רקטות, רובן לעבר יישובי הדרום והשפלה. בשדרות פגעו שלוש רקטות בבתים וגרמו להם נזק. גבר בן 72 נפצע באורח בינוני מפגיעת הדף ופונה לבית החולים ברזילי

הפגיעה באחד הבתים בשדרות (צילום: עיריית שדרות)הפגיעה באחד הבתים בשדרות (צילום: עיריית שדרות)
אא

אזעקות נשמעו הערב (רביעי) בשדרות וביישובים בעוטף עזה. מעיריית שדרות נמסר, כי שלוש רקטות פגעו בבתים וגרמו להם נזקים. שתי רקטות נוספות נפלו ברחובות בעיר.

ממד"א נמסר, כי גבר כבן 72 נפצע באורח בינוני מפגיעת הדף ופונה בהכרה מלאה לבית החולים ברזילי. בנוסף טופלו מספר נפגעי חרדה. "הפצוע היה עם בני משפחתו בקומת המרתף בבית שנפגע מהרק"ק", סיפר פראמדיק מד"א אלכס קוסינוב. "סיפרו לנו שמעוצמת הפגיעה וההדף הוא נפל. הוא היה בהכרה מלאה והתהלך במקום. ביצענו בדיקות רפואיות, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב כשהוא סובל מפגיעות הדף".

מוקדם יותר נפצע צעיר מרסיסים בידו כתוצאה מנפילת פצצת מרגמה בעוטף עזה. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, והועבר לחדר ניתוח.

משעות הצהריים ירו הפלסטינים עשרות רקטות, רובן לעבר יישובי הדרום והשפלה. סמוך לשעה 15:00 נשמעו אזעקות, בין היתר בבאר שבע, ברחובות וביבנה, באשדוד ובאשקלון. בחסדי שמיים, לוחמי כיפת ברזל יירטו את מרבית השיגורים. כמה רקטות נפלו בשטחים פתוחים באשדוד ובבאר שבע, אך לא דווח על נפגעים. על פי נתוני צה"ל, מהשעה 07:00 בבוקר ועד 19:00 בערב, זוהו כ-200 שיגורים משטח הרצועה לעבר ישראל. כ-30 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. כ-90% מהשיגורים יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל.

תקיפות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן הערב, כי כלי טיס תקפו במהלך היום רקטה עתירת משקל של ארגון הג'יהאד האסלאמי. עוד נמסר, כי במהלך היממה האחרונה הותקפו מספר רב של עמדות משגרים רב-קניים שיועדו לשיגור לעבר שטח ישראל, וכן מתחמים צבאיים במערך ההגנה האווירית של חמאס. כלי טיס תקף וסיכל פעיל טרור של חמאס בעת ששיגר רקטות אל עבר ישראל במזרח עזה.

תקיפת הרקטה עתירת המשקל של הג'יהאד האסלאמי (צילום: דובר צה"ל)

תגיות:שדרותרצועת עזהרקטותצה"לשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה