פעילות הידברות

משדר מיוחד בערוץ הידברות לרגל ט"ו באב, אל תחמיצו

משדר מיוחד יתקיים ביום חמישי בערב בערוץ הידברות לרגל ט"ו באב – חג האהבה. בתכנית: מגוון הרצאות לרווקים ולרווקות, לבני זוג שרוצים לשפר את הזוגיות שלהם ולכל מי שמחפש עצות לשלום בית. אתם מוזמנים לצפות, להאזין למרצים מן השורה הראשונה, להצטרף לתפילות בחמישה מוקדים בארץ, ואף לזכות בפרסים. אל תחמיצו את משדר חג האהבה

אא

משדר מיוחד יתקיים היום (חמישי) בשעות הערב בערוץ הידברות לרגל ט"ו באב – חג האהבה. במסגרת המשדר, החל מהשעה 9:00 בערב, יוקדשו כל תכני הערוץ לנושאים המעניינים את מי שמחפש את החצי השני שלו, תחת הכותרת: "עת שאהבה נפשי".

התכנים בערוץ עומדים להיות מרתקים כתמיד, כאשר יועלו סוגיות אקטואליות כמו: מה מיוחד בט"ו באב, שנאמר עליו כי "לא היו ימים טובים לישראל כמו ט"ו באב ויום הכיפורים"? מהי זוגיות לפי היהדות ומה ניתן ללמוד מהזוגות בתנ"ך? איך הבית היהודי שמר על העם היהודי בכל הקהילות בעולם? מה חשוב ומה טפל בתהליך הכרת בן הזוג? על מה ניתן לוותר בבחירת בן זוג, ועל מה אסור לוותר? איך שומרים על זוגיות טובה לאורך שנים? מהם היתרונות של הנישואין על פני חיי הרווקות? ועוד, ועוד.

דייט בשידור: משדר למחפשי זוגיות בערוץ ובאתר הידברות, ט"ו באב:

 

למעשה, המשדר מיועד לרווקים ולרווקות, אך גם לכל מי רוצה לשפר את הזוגיות שלו ולשמור על שלום בית, זאת כאשר יתארחו באולפן מרצים מן השורה הראשונה: הרב זמיר כהן, הרב יגאל כהן, הרב יצחק פנגר, הרב שלמה כהן, הרב אליהו עמר, הרב דן בן חיים, הרב קרני, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית חדוה לוי, ועוד רבנים נוספים.

בנוסף להרצאות, יימסר בערוץ גם הסבר מפורט ומרתק על אתר 'שבע ברכות' מבית 'הידברות' – אתר מהפכני אשר הצליח בשנים האחרונות להוביל לעשרות רבות של שידוכים, וזאת הודות לשיטת פעילות ייחודית ומסוננת שהוכיחה את עצמה באופן מדהים.

 

תפילה בחמישה מוקדים

חלק מרכזי ממשדר ט"ו באב עומד להיות מוקדש לנושא התפילה, וזאת מאחר שחג האהבה הוא בעל סגולה מיוחדת למציאת שידוך, והתפילות בו הן בעלות ערך רב.

ארגון 'הידברות' אף הצליח לארגן מניינים בחמישה מוקדים בארץ בהם תתקיים תפילה ברוב עם: בקבר רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה (בתפילה ישתתף גם הרב דוד בצרי), בכותל המערבי, בקבר רחל, בקבר רבי שמעון בר יוחאי ובקבר דוד. כל המעוניינים במציאת בן זוג, מוזמנים למסור את שמותיהם, ולזכות לכך שהמתפללים במקום יעתירו עליהם. בנוסף, יזכו כל המתקשרים גם בערכה מיוחדת הכוללת יין שבירך עליו הגר"ח קנייבסקי, תפילה לחתן ולכלה תחת החופה של הרב זמיר כהן וגביע יוקרתי לחופה.

בסיום המשדר תתקיים הגרלה בין כל הצופים, ובה יזכה אחד הזוגות בשלל אלמנטים יוקרתיים עבור חתונה: ביגוד, סטיילינג, איפור לכלה, בר לחתונה, די ג'יי ואפילו טבעת יהלום.

המשדר כאמור, יתקיים ביום חמישי, החל מהשעה 21:00. אל תחמיצו!

 

תגיות:ט"ו באבפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה