הוריי נטשו אותי. ליצור קשר?
בחור מאומץ החליט שרוצה ליצור קשר עם הוריו הביולוגיים שנטשו אותי בהיותו תינוק, אך נתקל בהתנגדות מצד ההורים המאמצים אשר נעלבים מהיוזמה. מה עליו לעשות? (שו"ת)
בחור מאומץ החליט שרוצה ליצור קשר עם הוריו הביולוגיים שנטשו אותי בהיותו תינוק, אך נתקל בהתנגדות מצד ההורים המאמצים אשר נעלבים מהיוזמה. מה עליו לעשות? (שו"ת)
היצור השמח ביותר בעולם הוא תינוק. הדבר תמוה: התינוק הוא יצור סיעודי, התלוי כל כולו בחסדי המבוגרים. האדם המבוגר, לעומתו, עצמאי ובעל נכסים. לאור זאת לכאורה המבוגר היה צריך להיות שמח ואילו התינוק – עצוב