השפעת היום בו נולדתי

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! קוראים לי ... ואני בת מזל דגים, במזל אופק טלה. עניים האסטרולוגיה והמזלות מאוד מעניין אותי, במיוחד ובמיוחד שהוא בא מצד הקבלה והזוהר הקדוש. שמעתי היום את הרצאת הר` פנגר על מזל דגים ובו הוא הזכיר כבדרך אגב שגם ליום בו נולדנו יש השפעה על תכונות האופי, המידות והתיקונים שעל האדם לתקן בעולם הזה, מה שהפתיע אותי כי בכל ההרצאות שראיתי לא היתה תזכורת לכך. רציתי לדעת, אם תוכלו להגיד לי בקצרה את השפעת יום השבת, היום בו נולדתי, עלי. בנוסף, אם זה מקובל, הייתי רוצה לשאול על זוגיות- במשך 24 שנותיי לא הצלחתי למצוא קשר "מתאים", ז"א לא הייתי בזוגיות בכלל, והייתי רוצה לדעת האם יש לזה קשר לתיקונים שעלי לעשות ועדיין לא השלמתי, או להתקדמות בדרגה כזו או אחרת שעלי להגיע אליה כדי להצליח למצוא את זיווגי שנקבע מן השמיים. אני אציין שלאחר שנגמרו לי הברירות, החלטתי לטוס ללמוד בחו"ל וזו השנה הראשונה שלי כאן, ומתוכננות אי"ה עוד 4 שנים. (אין פה הרבה חברה דתיה, אם בכלל, ולכן אני לא רואה הרבה סיבות להיות אופטימית בנושא..) תודה רבה על כל העזרה שלכם! אני מעריכה מאוד את עבודת הקודש שאתם עושים, ומשאירה אותי קרובה לארץ וליהדות נפשית כמה שאפשר.

תשובה

שלום וברכה

הנולד בשבת הוא רוחני מאוד ונוטה לרוחניות גבוהה, תחושת ריקנות ועצבות אופפת אותו אם אינו משלים את רצון נפשו. השביעי הוא ללא בן זוג מס` פרד שאין אחריו את הספרה שמונה, אלא מתחילים שוב ביום ראשון, ועל כך אמרה השבת לפני ה` לכולם בראת בן זוג חוץ ממני וענה לה ה` עם ישראל יהיו בני זוגך.

כוונת המאמר היא שהשבת שאלה את ה` הרי אני נעלה מאוד מעל כל העולם הגשמי ואיך יתחברו אלי ואיך ישתמשו בי ועל זה ענה ה` ישראל יהיו בני זוגך, דהיינו שבשמירת ישראל את השבת כראוי הם זוכים לנשמה יתירה רוחנית וגבוה מאוד ובכך הם מתחברים לקדושת השבת ונהנים ממנה. ולכן הנולד בשבת יש לו מעלה רוחנית יתירה ובתחילת בריאתו זכה כבר למעלת הנשמה היתירה ומאחר ולידתו היא ברמה רוחנית גבוהה מאוד הוא נמשך ביותר לרוחניות.

ולכן היה ברור לך תמיד שאת השבת את עומדת לשמור, את קשורה לקדושת השבת בקשר בל ינתק. מאחר ואת מתקרבת לדת מאוד מאוד אין ה` רוצה להכניס לך בן זוג שנמוך מהדרגה הרוחנית שאת מעותדת להגיע איליו, כי בן זוג בזמן כזה רק יעכב את עלייתך הרוחנית, וכן אינך יכולה להתחבר לאדם הראוי לרמתך הרוחנית העתידית כי אינך עדיין יכולה להתמודד עם בן אדם שכזה וע"כ מתעכבת זוגיותך.

וישועת ה` כהרף עין, בבא הרגע המתאים תזכי לזיווגך ירא שמים שומר שבת כרצונך הטוב. גם באירופה ישנם דתיים ויראי ה` וגם אם אינך מוצאת אותם כרגע, ברגע המתאים תמצאי אותו. הרבה הרבה הצלחה ושבת שלום ופורים שמח - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה