שאלה חשובה בנושא זוגיות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום, הייתי רוצה לקבל ייעוץ לגבי משהו שקרה לי בחיים. אני יהודייה שמשתדלת לקיים כמה שיותר מצוות וקרובה מאוד לדת, לפני חודש הכרתי בחור ערבי, הבחור הזה אינו גר עם ההורים וגר בשרון עם שותף, הוא עזב את החיים הערבים אם זה את המשפחה את החגים המסורת והאמונה. הוא מאוד מאמין בשם ולפני חצי שנה החל בגיור. הוא לוקח את הגיור מאוד ברצינות כי הוא אומר שזאת הדת שהוא מאמין בה. הוא מקיים את כל החגים והמצוות שיש בחגים היהודיים (בפסח יום כיפור וכו) רציתי לשאול אם אני עושה מעשה אסור בכך שאני מתחילה לאהוב אותו ולהתחיל איתו קשר רציני. אני יודעת שאחרי הגיור, הדת תיהיה לו חלק מהחיים. ורציתי לשאול אם אדם שעובר גיור הוא אחרי הגיור יהודי לכל דבר

תשובה

שלום וברכה

גוי התגייר מחמת הכרתו בדתינו כדת האמת כבמקרה שלך, ומקבל עליו עוטל מצות בצורה מלאה, לאחר הגיור היא יהודי ככל היהודים, ותוכלי להינשא לו כרצונך, ולהקים את ביתך עימו ללא שום חשש.

אבל כעת עד שהוא מתגייר לגמרי, מומלץ מאוד לשמור על פרופיל נמוך ביחסים שלך איתו, כי אי אפשר לדעת מה ילד יום, ועד שהוא לא עושה את צעד הגירות בפועל בקבלת היהדות ועול המצוות, הכול יכול להשתנות. וכמובן שיש להישמר מכל מגע גופני, עד לגירות ונישואין בפועל, אם כי בטוחני שהדברים מיותרים ליהודייה שומרת מצוות כמוך.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה