עזרה חזרה בתשובה וזוגיות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני חוזר בתשובה לאחרונה התחלתי להתחזק הבעיה שיש לי חברה אני שומר ממנה נגיעה ומעוניין להפרד בכדי ללמוד תורה ולהתחזק יותר הבעיה שהיא חילונית ועכשיו היא רוצה להתחזק. הבעיה שאני לא יודע מה המניע שלה ואני לא רוצה שתפגע ממני משום שאעזוב אותה ולא תבין אותי היא מכבדת אותי בזמן המחזור לא מתראים אני לא יודע מה לעשות אשמח אם תעזור לי..

תשובה

שלום וברכה

אם אתה יודע ברור שפניה להתחזקות, ואתה חושב שיהיה ביניכם עתיד משותף של קשר זוגי, לדעתי לא מן הראוי לנתק את הקשרים עמה כליל. כדאי לתועלתה ולתועלתך להמשיך את הקשר על תקן של טלפונים מדי פעם והתראות מזמן לזמן רחוק, כמו בחגים, חנוכה - פורים - פסח, וכו`, אם תיכנס לישיבה, והיא למדרשה, תוכלו להתחזק יחד בד בבד, והיא תבין את מה שעובר עליך, וגם אתה תבין מה שעובר עליה, תהיו אחד לשני אוזן קשבת ושותפים להתמודדיות. מבלי לבוא במגע ולא להיכשל באיסורי יחוד כמובן.

אם אתה לא חושב בכלל על כיוון של המשך קשר זוגי עמה, לא כדאי להחזיק בקשר כזה סתם, צריך להיפרד בדרך כבוד, פשוט תשב איתה על כוס קפה ותסביר לה כי פניך מועדות להתחזקות רצינית וכי מכיון שאתה לא חפץ יותר בקשר סתמי עם בחורות שלא למטרת נישואין לכן אתה חושב שהיה נכון להיפרד, היא תקבל את זה, או תנסה לשכנע אותך שיש עתיד לקשר ביניכם, ותחליט כפי מה שאתה מבין.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה