עיכוב בזוגיות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב, יש לי מס` שאלות בעניין זוגיות: אני בת 36 ועדיין רווקה, איך אדע אם פספסתי את זיווגי, מי הוא היה, האם אשמתי או אשמתו. מה ניתן לעשות כדי למצוא את בן זוגי האמיתי מעבר להשתדלות שעשיתי עד עכשיו מה שעשיתי עד עכשיו זה: קריאת מזמורי תהילים יום יומית, קריאת מזמורי תהילים ספצפיים 40 יום, קריאת שיר השירים 40 יום (יותר מפעם אחת ) קריאת פרקי שירה 40 יום ויותר. שני מחזורים לא רצופים של 40 יום תפילה בכות המערבי, 2עוד מחזורים של 40 יום תפילה בכותל במסגרת קבוצה, הלכתי מס` פעמים לעמוקה, גם ביום השנה לפטירת הצדיק. בקשתי כל יום בתפילת 18, פניתי לקב"ה בתפילות אישיות רבות, דמעות רבות נשפכו ועדיין בעת התפילה, עשיתי פדיון נפש, הלכתי לרבנים לקבל ברכה, וחלקם אף נתנו לי לעשות "משימות" שונות שעשיתי, הלכתי לשדכנים, נרשמתי במשרד שידוכים בתשלום הגובה הרבה מאוד כסף, אני רשומה במס` אתרי שידוכים לדתיים, אני עדיין קוראת פרקי תהילים כל יום ומבקשת בתפילת 18, התחלתי שוב 40 יום בכותל במסגרת קבוצה, למרות שאני מאוד שחוקה. מה עוד ניתן לעשות יש לציין שאני בחורה דתית ומחפשת אחד כזה ולצערי בגילאים האלה גם בחורים דתיים לא מוכנים לשמור נגיעה... מה שגורם לי לפסול חלק מהם, האם אני טועה תודה רבה.

תשובה

שלום וברכה

את לא טועה כלל, ואסור לך להתפשר על יהדותך, וכדאי מאוד לפנות למגזר של בעלי התשובה ששם תוכלי למצוא בחורים מיוחדים שומרי תורה באופן מלא, שתוכלי להקים בית תורני יהודי כרצונך הטוב.

אפשר להתפשר על כל דבר חומרי, אך אל תתפשרי על יראת שמים ועל חיי הנצח, וקירבת אלוקים. ואם תשלחי לי את שמך אתפלל גם אני עלייך, בכל עת מצוא.

בברכה ובהערכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה