האם ללכת להרצאות בנושא גלגולי נשמות?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

בס"ד שלום, הייתי רוצה להפנות את השאלה שלי לכבודו של הרב זמיר כהן אני בעלת תשובה, שקוראת הרבה, משתתפת בסמינרים והולכת להרצאות באיזור מגורי. סדרת הרצאות שאני משתתפת בו שמאוד מעניינת אותי ומחזקת אותי היא ההרצאה בנושא "גלגולי נשמות" שמעביר אותו ד"ר גיל טבעון.נושא מאוד מסקרן ומעניין. העניין הוא שעד עכשין הייתי הולכת עם חברה שגם עניין אותה הנושא וגם חיזק אותה, אך הרב של אותה חברה אמר שהוא לא ממליץ ללכת לשיעורים בנושא זה כי זה מרחיק אותה מהשם. אני מאוד מבולבלת עכשיו מצד אחד אני מאוד נהנת מהשיעורים חוזרת עם אנרגיות חדשות, השיעורים מאוד מחזקים אותי אך אני לא רוצה לעשות משהו שאסור .בשיעורים אלו אנו מקבלים הרבה מאוד אינפורמציה חדשה של תורת הסוד, ואף תאריכים... אשמח מאוד לקבל את תגובתך. בתודה

תשובה

שלום

 אחד משמונת השערים של שערי האריז"ל הוא "שער הגלגולים", אותי אישית זהו לימוד מעלה ומרומם, וכמעט שאי אפשר ללמוד תנ"ך על טהרת הקודש מבלי להזדקק לביאורי הקבלה על פי חכמת הגלגולים.

 אולם, יודע אני אישית, שיש אנשים שהלימוד הזה לא מרומם אותם, ואדרב, זה מתקיף אותם בחרדות ופחדים מסוגים שונים, ולהם עדיף ומומלץ לכוון את הלימוד לאפיקים אחרים.

 אולם מי שמתחבר ללימוד זה חבל לוותר על זה, באם הלימוד הוא במסגרת של רב ירא שמים כהרב גיל טבעון וכדומה.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה