שאל את הרב - כללי

למה אתם דורשים מייל?

  • ז' ניסן התשע"ט
אא

שאלה

שלום וברכה,
קודם כל תודה רבה על הכלי המדהים הזה שאתם מאפשרים לנו- קבלת תשובות הלכתיות והשקפתיות מרבנים מוסמכים תוך זמן קצר. זה ממש מועיל.
רציתי רק להעיר, שהצורך להזדהות בכתובת מייל מאוד פוגמת בשימוש בכלי הנפלא הזה. הרי הידברות היא ארגון קרוב שמטרתו לאפשר גישה ליהדות גם לרחוקים ביותר ומטבע הדברים, לפעמים השאלות שנשאלות כאן הן שאלות אישיות ורגישות שעלולות לגרום למבוכה לשואל (ולפעמים זה השיקול- לשאול באתר ולא לפנות לרב שמכירים), וזה שהמייל הוא שדה חובה, גורם לפעמים להימנע מלשאול. אני מבינה שהרציונל שעומד מאחורי זה הוא היכולת לחזור לשואל על מנת ליצור קשר אישי ולתת מענה וסיוע בעת הצורך, אבל לדעתי יצא שכרו בהפסדו כי יהיו גם מי שיוותרו על קבלת מענה מכם בגלל הרצון להישאר אנונימים וזה לגמרי לגיטימי. לדעתי ראוי להפוך את שדה המייל לאופציונלי ולא חובה. אני לא היחידה שחושבת כך. אשמח שתקחו את הדברים לתשומת ליבכם.

תשובה

שלום וברכה

מאחר ולא כל השאלות מפורסמות באתר ורבים הם השאלות שאנו בוחרים לא לפרסמן. ניתן לומר שאת רוב השאלות איננו מפרסמים ולכן אין אפשרות לשלוח שאלה ללא מייל או טלפון. כתובת המייל אינה מפורסמת בכל מקרה. אם יש מי שחושש שהמשיבים יזהו אותו על ידי המייל, יכול לפתוח מייל חדש לצורך השאלות וכך אף אחד לא יזהה אותו לעולם.

שאלות שאין בהם מייל או טלפון אינם נענות.

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:שאלותכתובת מייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה