אהבת נשים על פי התורה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב, השאלה הזו מנקרת במוחי זמן רב ולא מצאתי עדיין מענה. אודה לך באם תתיחס במלוא הרצינות ותאיר את עיניי. כיצד רואה היהדות את נושא "אהבת נשים" האם יש התייחסות? אם כן,היכן? מה הדין לגבי רווקה כזו ולגבי נשואה כזאת? האם יש דרך לחיות כך ולהמשיך להיות דתיה מאמינה בה`? תודה מראש על התיחסותך המלאה !

תשובה

שלום

אקווה שתמצאי מענה לשאלתך בשאלות ותשובות באתר במדור זוגיות, שאלה: "האם מותר לנשים להתנשק", וכן בשאלה: "יחסים אסורים, מה עושים?".

לדעתי אי אפשר להיות מאמין בה` שזה מחייב שנשמור מה שהוא ציווה עלינו, בד בבד עם עשיה את ההיפך מרצונו באופן קבוע. זהו אמונה חלושה כמעט ללא משמעות, והרי אחד מעיקרי האמונה: הוא "אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ גּוֹמֵל טוֹב לְשׁוֹמְרֵי מִצְוֹתָיו וּמַעֲנִישׁ לְעוֹבְרֵי מִצְוֹתָיו", ואיך אפשר להאמין בזה ולהמשיך להיות מעוברי רצונו???.

יש הרבה הסבורים שזה לא עניין אמיתי האהבה הזאת, וכנמשכים אחר כך בקשר רצוי, הדמיון הזה מתפוגג במהירות, כמובן אם לא מפתחים את הקשר האסור, ולא גולשים באתרים כאלה, ולא מחפשים אחרי חבירות נוספות שאשה את רעותה יעזורו ולאחותה תאמר חזק והמשיכי בדרכך.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה