הלכות ומנהגים

חשש מהקפדה

  • י"א טבת התשע"ט 
אא

שאלה

שלום כבוד הרב! אני מורה מתחילה בכיתה ב' ובת 19
לפני כמה חדשים היה לי מקרה מאד קשה עם תלמידה ולכן העבירו אותה לבית ספר אחר.
מה שקורה זה שאני מאד חוששת מהקפדה של האמא או אפי' הבת או מישהו מהמשפחה... כי באמת באותו יום היה לי יום קשה במיוחד ולא היה לי סבלנות ובאמת כן צעקתי עליה.
אוסיף שההורים כבר לא היו מרוצים עם בית הספר מקודם וזו לא הייתה הסיבה שבגללה העבירו את הילדה, אלא היה כמו שאומרים הקב ששבר את גב הגמל
אני חוששת במיוחד שזווגי ח''ו יתעכב בגלל זה.
אשמח לקבל דברי הרגעה ואם זה חמור אז עצה מה לעשות
תודה רבה מראש!!

תשובה

שלום וברכה

הדרך הכי נכונה היא להתקקשר לבת או לאמא ולהתנצל בפניה שאת מתחילה ואולי עשית טעו תולכן את רוצה לבקש סליחה ממנה ומהבת. אם תעשי כך בוודאי שהכל על מקומו יבוא בשלום ולא תינזקי כלל וכלל ולהיפך תזכי להתעלות רוחנית וגשמית כאחד.

בברכה,

בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:פגיעהסליחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים