איך אדע אם אני גלגול?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני מרגישה מהיותי ילדה כי אני גלגול שבא לתקן את העולם באיזושהיא צורה אך ענייני העולם הזה לא מניחים לי לברר זאת ולהגשים את ייעודי... כיצד אברר באמת האם הדבר נכון???

תשובה

שלום לפי דברי המקובלים כולנו גלגולים, וכמעט שאין בינינו נשמות חדשות, לכל אחד יש את התפקיד שלו, יש מי שיש לו תפקיד יותר כללי בהיותו נשמה כללית יותר, ויש מי שיש לו תפקיד פרטי יותר, שגם הוא קשור לתיקון הכללי של כל הבריאה.

ובכן, השאלה הגדולה איך יודעים בדיוק מה התפקיד שלנו, כיום שאין נביאים ובעלי רוח הקודש מצויים בשפע, הרי שאי אפשר לדעת בבירור את השליחות שלנו, אולם צריך לשים לב לכל מיני מסרים המגיעים אלינו, שהן כמו אורות מרצדים,המורים לנו את השליחויות שלנו בעולם הזה, ואין להתעלם מהם.

כל אחד בלא קשר לגלגול שלו חייב לשמור אורח חיים תורני, וזהו החמצן לנשמה שבלא זה לא שייך לעסוק בתיקונים הנצרכים מגלגולים קודמים.

כתוב בספרים שאם יש משיכה ללימוד תורה בעניין מסויים יותר מעניינים אחרים הרי זה הוכחה שאחד מהתיקונים הנצרכים שלשמם הוא נשלח הוא לימוד וקנין נפשי בעניין ההוא שאליו הוא מרגיש משיכה, וכשלומדים שער הגלגולים להרב חיים ויטאל זי"ע רואים איך הוא הסתכל על החיים ואיך לקח מסר מכל דבר שהרגיש אליו משיכה או דחיה שזה קשור עם תכליתו בהופעה הנוכחית על פני כדור הארץ.

בהצלחה לכולנו - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה