שאל את הרב - כללי

למה רק ערוץ נסיוני ???

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

תודה רבה על התשובה, ועל התשובות בכלל לכל צוות הידברות. ובמיוחד לך מנשה על התשובות ועבודת הקודש שאתה עושה. הערוץ מדהים מעניין מרתק ואיכותי. הדבר שההיתי מוסיף זה עוד שעות שידור, 24 שעות ביממה. למה זה עדיין "ערוץ ניסיון" ה"ניסיון" יהיה קשה עם יבטלו חס ושלום ערוץ קודש זה!!!!!! ושוב תודה רבה עלו והצליחו אמן ואמן

תשובה

שלום וברכה

תודה רבה על התרשמותך מהערוץ, בתוכנית הוא לעלות מעלה מעלה, ולהתקדם לעבר שידור בכל שעות היממה. הענין ב`ערוץ הנסיון` הוא כי ראשי הידברות קפצו אל תוך ה`ים` הזה בגין הדרישה של עשרות אלפים מתושבי הארץ מדן ועד אילת [שנחשפו לשידורי הידברות בשעות הספורות בערוץ הקהילתי] לפתוח ערוץ כזה עצמאי שישדר יותר שעות, ובשעות סבירות.

עם זאת, מכיון שעדיין אין שום מוצא לכספים האדירים שערוץ כזה שואב, ועדיין לא נמצא הפילנטרופ שיכיר בחשיבות העניין וגודל הזכות שיקנה לעצמו בשידורי היהדות לאוזני בני עמינו הקרובים והרחוקים, לכן לנוכח ההוצאות הרבות מפרסמים כעת את הערוץ בתור `ערוץ נסיוני`. כשיימצא בעזרת ה` מי שיזכה לפרוס את חסותו על המפעל הגדול הזה, נעבור בס"ד לערוץ קבוע ומבטיח, שישדר עשרים וארבעה שעות ביממה, כשכל יהודי שיחפוץ לשמוע דברי תורה וחכמה יוכל לעשות זאת באופן הכי נגישה והכי קלה. וה` יעזור שיתקדש שם שמים תמיד על ידינו. אני מפרסם את המכתב, אולי זה יסייע לפירסום ויגיע לעיני מי שיוכל לעזור בעיצה או בתושיה לתועלת עם ישראל.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה