האם להתחתן עם בחור שלא גבוה כמו שרציתי?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד 
אא

שאלה

שמי... נולדתי ב 6 במאי 1976. הכרתי בחור בשם ... שנולד ב 2 ביוני 1970. האם אנו מתאימים? גובהי 172 והבחור 183, תמיד יצאתי עם בחורים גבוהים 188. אמרתי לבחור שנסתכל במראה אם הוא יותר גבוה ממני, וראיתי שהוא יותר גבוה בקצת. מה שחשוב הוא מידות טובות, ומצד שני רציתי מישהו מאוד גבוה, אך הגובה לא הולך בקנה אחד עם המידות. בנוסף כשסבי נפטר, בהיותו בן ,95 ביקשתי ממנו שלא ינום ולא יישן שומר ישראל עד שיעזור לי למצוא את זיווגי, ושייתן לי סימן. חלמתי שסבא אמר לי בחלום בקול חנוק יצחק.... לאחר ששאלתי אותו עם מי אתחתן. סבא ז"ל היקר אמר לי רק מילה אחת ותו לא, ואכן קוראים לבחור צחי, אך בתעודת הזהות יצחק... מעניין אם באמת סבא צדק בנבואתו... תודה לתגובתך... מקווה שתהיה לפני כניסת השבת.... שבת שלום.

תשובה

שלום וברכה,

הגובה לא קובע. ובכלל, הבחור שלך מספיק גבוה. והחלום שלך ממש מדהים.

אם אתם מרגישים נחמד יחד, וגם ביררת עליו ואמרו לך שהוא בחור טוב, אז אתם מתאימים, ואתם זוג משמיים. תתחתנו ותצליחו. חשוב מאד לשמור נגיעה, ולשמור טהרת המשפחה לאחר החתונה.

ברכה והצלחה,
מנשה בן פורת

מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים