בת זוגי לא רוצה לוותר על כלום

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב השאלה שלי היא כזו ...יצאתי תקופה של חצי שנה עם בחורה דתייה הזוגיות שלנו היתה נפלאה ,אני מאוד אוהב אותה ועכשיו מאוד קשה לי עם זה שאנחנו לא יחדיו עקב פערי תרבות שלי ושלה . אני לא בחור דתי והיא כן ,מאוד קשה לי עם השבת כל נושא השבת ,לא לנסוע בשבת .כל שאר הדברים אני מוכן להיתפשר ועשיתי זאת אך אני חש שיש ויתור רק מצד אחד ולא משני הצדדים . מעוניין לשמוע מה דעתך ומה כדאי לעשות

תשובה

שלום וברכה

היא צודקת במאה אחוזים אתה יכוללוותר על נוחיותך, אך היא אינה יכולה לותר על דתה, אתה מותר על דברים גשמיים, אך היא צריכה לותר על חי הנצח שלה, ואיזה שוטה יוותר על חיי הנצח עקב אהבת האדם, בחורה יקרה הייתה לך והיא אינה מוכנה למרוד בהקב"ה בעבור האדם, אני ממש מצדיע לה ומעריך אותה מאוד.

אני מציע לך בראותך את דביקותה בבורא ובמצוותיו, לבדוק גם כן את העניין האם אכן יש במה לדבוק ועל מה לבישען, ובטוחני שכש תלמד את הדברים היטיב, לא יקשה בעיניך כל הקרבה למען הבורא יתברך ומצוותיו, אל תוותר על כלום למען בחורה זו או אחרת, למד את הדברים ועשה זאת למען נשמתך הקדושה השוכנת בקרבך. באם תרצה הכוונה לסמינר לבדוק את הדברים אשמח לכוונך בעניין.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה