אני זקוקה לעצה ממך הרב זמיר הנפש שלי אבודה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני נשואה 8 שנים הנישואים שלי מהתחלה לא הלכו טוב בעלי מתעלל בי נפשית ופיזית וכול הזמן שמרתי שבת והתפללתי בהדלקת נרות לשלום ביית והיום אר\חריי כול השנים האלה החלטתי שזהו מספיק הפסתי לשמור שבת ולהדליק נרות כי אני חושבת שהוא שם למעלה לא מקשיב לתחנוניי והלכתי לרבנות והגשתי בקשה לגירושין אני מבקשת ממך אנא אני מעריצה את חוכמתך אני מבקשת שתיתן לי עצה כי אני פוחדת

תשובה

שלום וברכה

כמה חבל שבחרת לעזוב את מקור החיים תורתינו הקדושה ומצוותיה. לא מספיק שאת סבלת רבות בעולם הזה גם בחרת לסבול בעולם הבא, בעלך לקח ממך גם את גופך וגם את נשמתך אל תסכימי לכך. טוב מאוד עשית שפנית לרבנות לגירושין, אינך צריכה לסבול לנצח, הוא לא זיווגך, וה` יעזור שתגמרי את זה במהרה, ותשתחררי מבעלך העריץ, ותמצאי בעזרת ה` בעל ירא שמים מסור וטוב אשר ידע להעריך אותך. אך בה` אל תמרדי, אין לך להעניש את עצמך בגלל שסבלת מבעלך. התחזקי שוב בשמירת השבת היקרה והקדושה , ואל תעזבי את הבורא, מי יעזור לך חוץ ממנו, אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים.

גם אם לא נתקבלה תפילתך כעת בזיווג זה, שלא היה שלך, כל תפילותיך ודמעותיך שמורות אצל הבורא ובל התפילות לשלום בית נענו ונתקבלו, וכך ייה בעזרת ה` בזיווג הבא. אל תתייאשי, ה` שומע תפילת כל פה, אך לא תמיד האבא נותן לילדיו את מה שהם ביקשו ושומר ה` את תפילתך לזמן אחר ראוי יותר. אל תפחדי, נפשך אינה אבודה כלל, עתיד מזהיר עוד צפוי לך, המשיכי בדרכך הטובה כמו שהיית עד לא מזמן.

עלי והצליחי והתחזקי מאוד - בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה