מה מושך אותי להתחבר לאנשים אפלים?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

נולדתי ב3.3.1963 שעה 3 יום שלישי. כלומר יש לי 4 פעמים את הספרה 3 בלידתי. מה זה אומר.. ומה מושך אותי לעיתים דווקא להתחבר לאנשים אפלים, למרות שאני מאוד אוהבת קבלה, יהדות דת ופילוסופיה ואוהבת מאוד את האור. האם המקור של כל זה הוא גילגולים קודמים כי אני מרגישה שיש לי קשר מסויים לאותם אנשים... ובכלל מה יהיה גורלי... יום הולדתי הוא בחודש אדר.

תשובה

שלום וברכה

התאריך הלועזי אין לו השפעה כל ולכן אין לך רק שני מספר שלוש, המספר שלוש נותן מיזוג מתאים בין מידות האהבה והריחוק, וכנראה יש לךל את דרך האמצע בענין. אינני חושב שיש לך קשר לאנשים אפלים בלבד אני מאמין שאת מתחברת "גם " לאנשים אפלים, ואינך מרחיקה בן אדם עקב מעשים לא טובים שעשעה בעבר, ומידה זו טובה מאוד, ואין לך צורך להתמודד עימה, האנשים הרוחניים יותר יש להם בינה רחבה ולב רחב להתחבר גם לאנשים שלא הולכים בנורמה ובסטנדרט.

אך כמובן אינך הולכת בדרכים אפילות אלא מתחברת ליהדות ולדברים הנכונים. היהדות מלמדת את האדם דרך חיים הכוללת מצות מעשיוןת ובכך יזכה לעולם הבא, ואם תשכילו להתחבר ליהדותך באמת ובשמירה על המצוות, כרצון אביך - בוראך תזכי לחיי נצח, חיי עולם הבא, וזאת מלבד הפירות שתאכליל בעולם הזה, והרוגע שתמצאי בליבך ןבנשמתך.

מזל דגים הדגים מתחברים ליסוד המים- עולם הרגשות והאינטואיציה, ואכן בני מזל דגים מתאפיינים ברגישות גבוהה ויכולת להתמסר לעשיית חסד עם הזולת. עקב יכולותיהם האינטואיטיביות יש לדגים זיקה עמוקה לאומנות ויצירה, הם חשים אמת שלא תמיד יש להם את היכולת להביע במילים. הרגישות של הדגים משולבת גם בסגירות מסוימת. דגים הם יצורים החיים בעולם פרטי משל עצמם, מנותקים לחלוטין מהנעשה עלי אדמה במחסום בלתי עביר המפריד בין ים ליבשה. בקרב בני מזל דגים עשויה תכונה זו לבוא לידי ביטוי בביישנות ומופנמות. האופי שלהם שקט אך רגיש וערני, הם צנועים ואינם מחפשים ראווה וברק חיצוני.

תכונות אלו עושות אותם שומרי סוד מעולים, למשל. לעומת הצד הרגשי המפותח אצלם, חסרה לדגים יכולת המעש הקיימת אצל מזלות אחרים, כתוצאה מכך עלולים הדגים להפוך לחולמים בלתי מעשיים שיהיו מסוגלים לדמיין עתיד מרהיב אך יעשו מעט מאוד כדי לתרגם אותו למציאות. הפסיביות הזאת המשולבות ברצון להעניק לזולת עלולה לגרום להם להתמסר לחלוטין עבור אדם אחר תוך ביטול אישיותם. נראה שיש לדגים צורך לדרבן את עצמם כדי לחיות חיים אקטיביים ולא רק כדי להיסחף תחת השפעת זרמים חולפים.

כמו כן חשוב שילמדו כיצד להתעלות מעל סבך הרגשות העלול להקיף אותם בטבעת הדוקה וחונקת העלולה להביא לדיכוי היוזמה האישית. למרות חסרונות אלו, המאמץ בסופו של דבר משתלם, לא לחינם מזל דגים מסמל את השפע. הדגים חיים במעמקי הים, מוסתרים מעיני הבריות, חיים את חייהם הרחק ממבטו של האדם ונהנים שם מריבוי עצום. בדומה לכך, מזל דגים מסמל את ההגנה מפני `עין הרע` ואת השפע המבורך לו עשוי לזכות האדם.

מכיוון שהוא האחרון בגלגל המזלות יש בו גם מן הרמז על התחדשות - סופו של עולם ישן וראשיתו של עולם חדש. חודש אדר הוא החודש שבו קיבלו היהודים מחדש את התורה בימי מרדכי ואסתר, ועל כן מזלך גורם להתחזקות עצומה בעניין. בהצלחה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה