רוצה ללמוד את כל הלכות שבת יחד

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

מדוע קופחו בעלי מנוי ל"הוט" אנא,עשו משהו שנוכל לצפות בכם לפני חצות היום. כבוד הרב,הייתי רוצה לקבל הרצאה והדגמה מפורטת על הלכות שבת,ואם אחרים יראו כמה יפה לשמור שבת (בדרך של הדגמה)ולקבל הסבר הגיוני לכל מצווה ישמרו כולם שבת.למרות שקהילתכם ה"מידברת" עימנו אינה רואה בנו אלא מוקצים . אגב,אני שומרת שבת כבר 15 שנה אך בכל פעם נוספת לי מצווה בהקשר השבת או בהקשרים אחרים ואני אינני יודעת ממי לקבל את "כל התמונה" אולי יש לכם מדרשה למשל או סמינר

תשובה

שלום וברכה

א. את התלונה כדאי שתפני למנכ"ל הוט, ואולי יתעשת לאפשר גם למאות אלפי צופי הוט להנות משידורי יהדות, וזכות הרבים תהיי תלוייה בך.

ב. את כנראה מתכוונת להרצאה עם צפיה בהדגמת הלכות שבת על גבי המסך, הדברים אכן בתוכנית, ובעזרת השם נגיע לזה בערוץ החדש שיתחיל לשדר ב03.03. ואני מאוד ממליץ על הקלטות הללו שישלימו לך את התמונה המלאה. הרשי לי להתנער מדברייך הלא נכונים בעליל, כי הקהילה המידברת עימך רואה בקהילה שמעבר לפינה `מוקצים`, חס ושלום, אין לך מושג עד כמה אני אוהב את הציבור היהודי הכללי, יהיה זה דתי מסורתי או אפי` חילוני, כל מי שמאמין בהקב"ה אינו מוקצה חס ושלום, ויעיד על כך כאלפי עדים עצם הקמת האתר והערוץ שלנו `הידברות`, שנשען כולו על תרומות מיהודים דתיים הרוצים בכל נפשם להביא את הערכים היהודיים הכל כך מרוממים גם לאחיהם האהובים עליהם כל כך, שלא באשמתם גזלו מהם את הערכים עליהם התחנכו רק לפני כשלשה דורות, אבות כל הציבור שלנו בארץ.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה