חלום שחלמתי על לידת ילד חולה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום אני בחורה בת 29 אם לשני ילדים אני חולמת הרבה חלומות לרוב הם יוצאים אמתיים ,לאחרונה עברתי הרבה שינויים בחיים שלי גם לטובה וגם לרעה כיום אני בפרשת דרכים אני לפני בניית בית חדש שאני בונה מכורח הנסיבות אני מעוניינת ללדת ילד נוסף לפני כשבוע חלמתי על אישה מסויימת כמו מגדת עתידות שהיא פותחת לי כמו בקלפים והיא מבשרת לי שיש לה שתי דברים לומר לי אחד טוב ואחד רע .הטוב הוא שאני אסיים את הבניה והבית יהיה בסדר השני הוא שאני אלד ילד חולה מאוד אלא אם אני אתקן משהוא שהיה, אני נורא מפוחדת אני חושבת שאני בן אדם טוב ככל האפשר ואיך אני יודעת מה לתקן אני נורא רוצה ללדת ילד נוסף.כמו כן בעלי כרגע עזב את מקום עבודתו לאחר 9 שנים מתוך בחירה אך אני לא יודעת להגיד אם דברים רעים קורים לי או דברים טובים אני מקווה שתוכלו לענות לי אל שאלתי, זה מאוד חשוב לי. בתודה, ....

תשובה

שלום וברכה

החלום שלך אפשר לפתור גם לטובה, וכל החלומות הולכות אחרי הפה, המשיכי בהשתדלות ללידת ילד, ואל תתרגשי מהחלום הזה, זה כנראה בא מחששות המקננות בלב הרבה אמהות בטרם כניסה להריון, וחשש מפני לידת ילד בפגם גנטי הינו אחת ממערכת השיקולים שההורים משקללים, וכתוצאה ממחשבות אלו רק טבעי שיבואו לידי ביטטוי בחלומות הלילה. אם את עדיין חוששת קיימי עצת חז"ל.

ובפעם הבא שאת מבקרת בבית הנכסת תגידי בעת ברכת הכהנים ממש את התפילה הזאת: "רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, אֲנִי שֶׁלָּךְ וַחֲלוֹמוֹתַי שֶׁלָּךְ, חֲלוֹם חָלַמְתִּי וְאֵינִי יוֹדֵעַ מַה הוּא. יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְהׂוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, שֶׁיִּהְיוּ כָּל חֲלוֹמוֹתַי עָלַי וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל לְטוֹבָה, בֵּין שֶׁחָלַמְתִּי עַל עַצְמִי וּבֵין שֶׁחָלַמְתִּי עַל אֲחֵרִים, וּבֵין שֶׁחָלְמוּ אֲחֵרִים עָלַי, אִם טוֹבִים הֵם חַזְּקֵם וְאַמְּצֵם, וְיִתְקַיְּמוּ בִי וּבָהֶם כַּחֲלוֹמוֹתָיו שֶׁל יוֹסֵף הַצַּדִּיק, וְאִם צְרִיכִים רְפוּאָה רְפָאֵם כְּחִזְקִיָּהוּ מֶלֶךְ יְהוּדָה מֵחָלְיוֹ, וּכְמִרְיָם הַנְּבִיאָה מִצָּרַעְתָּהּ, וּכְנַעֲמָן מִצָּרַעְתּוֹ, וּכְמֵי מָרָה עַל יְדֵי משֶׁה רַבֵּנוּ, וּכְמֵי יְרִחוֹ עַל יְדֵי אֱלִישָׁע. וּכְשֵׁם שֶׁהָפַכְתָּ אֶת קִלְלַת בִּלְעָם הָרָשָׁע מִקְּלָלָה לִבְרָכָה כֵּן תַּהֲפוֹךְ כָּל חֲלוֹמוֹתַי עָלַי וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל לְטוֹבָה וְתִשְׁמְרֵנִי וּתְחָנֵּנִי וְתִרְצֵּנִי. אמן:

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה