חותמי שלמה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום לך כבוד הרב, רשמת על העניין של חותמי שלמה שאנשים מנצלים ונוהגים במרמה בקשר לקמיעות הללו. אך ישנו דבר שלא מסתדר לי וזה מה שבעצם הביא אותי לשאול לפשר המקורות: הבעלים של האתר "בית הרוחות" הוא במקצועו גם כותב את החותמים הללו. יש כמה וכמה ביקורות מאנשים שלהם הוא כתב את הקמיעות הללו שאכן חל שיפור הדרגתי אצל אותם המטופלים בעניין לגביהו נכתב הקמיע. איך אתה מסביר את זה האם יש בקמיעות הללו עניינים מאגיים של ממש אודה לתשובתך

תשובה

שלום וברכה

סליחה, איפה ראית את התגובות האוהדות לחותמות שהוא הפיק באתר שלו האם לא עולה בדעתך שהוא או משפחתו פרסמו את התגובות לשפר את העסק. האתר שלו הוא אתר תועבה במלוא מובן המילה, ובקשתי מהחוסם שלי `חברת נתיב` שיחסום את הגישה לאתר המטומטם הזה המפרסם וידויי אנשים על החטאים הגרועים ביותר סתם לשם הפצת זימה ותועבה.

גם אם תיוודע לתועלת בחותמות שלו, כדאי שתדע שבכל הדורות היו מכשפים העסוקים ראשם ורובם בטומאה הזאת, ובמדרש מבואר על אשה שהיו מחזיקים אותה לצדקת, שבכוח תפילותיה היו בני אדם נושעים, ומה שהתברר שהיא היתה מכשפת ועצרה את האשה שלא תוכל ללדת עד שבאו אליה והיא עשתה עצמה כמתפללת והיא הסירה את הכישוף עד שהאשה יכלה ללדת, וכנראה שעשתה גם קופה יפה בצד. ישנם טמאים רבים בארץ המוכרים `כישופים` ממש בכדי להרע ולהציק לאנשים, ומה חבל שיש להם `שוק`, ה` ישמור.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה