עיכובים משמים בשידוך מסוים

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום. הפעם השאלה שלי היא לגביי: אני בחורה בת 24 עוד מעט (בעז"ה)ואני בתקופת שידוכים המון המון זמן. נפגשתי עם המון בחורים ועדיין לא מצאתי את המיועד לי..השאלה שלי היא כזאת: לפניי שנתיים שלוש הציעו לי בחור שהוא חצי חצי ואז בזמנו לא רציתי כי הייתי נעולה רק על לומד כל היום. כיום, התבגרתי והתפקחתי ב"ה ואולי גם בגלל שאבי נפטר לפניי שנתיים הבנתי שבעצם חשוב תורה זה ודאי, אך, מידות טובות רגישות והקשבה לא פחות חשובים ואם יבוא בחור ירא שמים שהוא חצי חצי והוא אחד שימלא את החלל הריק, ויקשיב, ויהיה לי למשענת, לא לדחות. יש לציין שבזמנו הציעו לי את הבחור המדובר פעמיים וכשראו שאני נעולה אז עזבו את הנושא. הבחור הוא בן דודה של חברה לעבודה. לפני 8 חודשים היא הביאה ספר שהוציאו לזכרה של סבתה וראיתי שם בחור שמצא חן בעיניי משום מה וכששאלתי עליו היא אמרה שזה אותו אחד שהיא הציעה לי לפני 3 שנים!! נתתי את הסכמתי לדבר כי משהו בו נכנס לליבי..דיברו עם הבחור והוא הסכים נשמעו לו הפרטים עליי..ומפה עד עכשיו עדין לא ניפגשנו!!רק עיכובים!!! דבר כזה מעולם לא היה לי...האמת היא שמאז לא רציתי לשמוע על שום הצעה כי משהו בפנים נותן לי הרגשה טובה לגביו..אבל בנתיים כלום לא זז!! ממש תקוע..בהתחלה הוא נסע לחו"ל ...... הוא היה אמור לנסוע לשבוע והוא נתקע שם חצי שנה!! כשחזר, הוא בדיוק היה באמצע פגישות עם מישי, בסוף לא הסתדר. הוא התקשר אליי איזה 7 פעמים וכל פעם משמים אני לא עונה לטלפון. (הוא מתקשר מחסום ואז הוא מיידע את חברה שלי שהוא התקשר) גם השבוע הוא התקשר ועד שהגעתי לפלאפון הוא ניתק כבר... אני מתפללת המון ומבקשת מה`, מה לא עשיתי.. את כל התפילות והסגולות למיניהם.ועדיין עיכובים... שאלתי בעצם היא: האם אני עושה טעות שאני כביכול לא ממשיכה הלאה שאני עדיין נתונה להרגשות שבלב שאולי הן מדומותוסתם משלות אותי האם זה רמז משמים שאכן זה דבר טוב והיצר מעכב, או שעדיין לא הגיע הזמן או שאולי זה דוקא רמז מה` שארד מעניין השידוך הזה נהייתי נורא שבורה ומתוסכלת...אני לא מפסיקה לצפות ולקוות...ואולי זה לחינם אשמח אם הרב יענה לי... ויהי רצון שהתשובה של הרב תהיה משמים ומה שה` ירצה ישים בפי הרב.. תודה רבה..

תשובה

שלום וברכה

מצבך מאוד נגע ללבי, ובאם תשלחי לי את שמך ושם אימך אסע לכותל המערבי להוריד כמה דמעות בשבילך, אולי ישמע ה` לקול תפילתי. לעניין עצמו, הייתי מציע לבדוק מה פשר הדבר שהבחור מתקשר ומחליט לנתק במהירות, האם מתוך פחד או משהו כזה, או מדבר אחר, מאוד מוזר. אולי אפשר לסדר את העניין דרך החברה שלך, שכשהיא תהיה בקשר עם הבחור יעשו שיחה משולשת עימך וכך תתחילו את השיחות ביניכם. על פניו נראה כי ההצעה נראית טובה מאוד, ויתכן שהעיכובים הם אכן חלק מהעיכובים שישנם בכל שידוך מצויין, שלפי קבלת הבעל שם טוב יש בצד הרע מי שמנסה לעצור בעד התקדמות שידוכים מצויינים.

לא היייתי מציע במקרה שלך לרדת מזה, כיון שלפי דעתי ההצעה הזאת לא מיצתה עדיין את עצמו ועדיין לא נעשה כל מה שיש להשתדל ולעשות לקשר ביניכם. שלחי מסר אליו דרך החברה שאת ממתינה על ההתקשרות שלו ביום זה וזה, בשעה זה וזה, ואקוה להתבשר במהרה בבשורות טובות. מעתיר עלייך לטובה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה