איך להתחזק בלי להתרחק מהמשפחה?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב:) אני נערה בת 17 <כמעט..> וכבר קרוב לשלושה חודשים שאני חוזרת בתשובה מתוך הכרה אמיתית בקב"ה ואמונה מוחלטת בתורת האמת! כמובן שהתחזקות וחזרה בתשובה כרוכים בשינוי של בן אדם וזה גם מה שקרה אצלי ב"ה, פתאום נהיה לי מן טוויסט שכזה במח והתחלתי להבין כמה דברים חדשים תוך כדי התנפצות של דברים שהאמנתי בהם קודם... אני באה מבית מסורתי דתי אז כביכול אפשר להגיד שכן ידעתי מזה תורה ומצוות אולם רק עכשיו אני קולטת מזה באמת תורה ומצוות! למרות שידעתי על זה הייתי כעיוורת ואילו עכשיו כשהקב"ה ישתבח שמו נתן לי את הבינה להבין את האמת האמיתית ולא את השקר שנראה מבחוץ כאמת ועכשיו כשאני מכירה בכוחו של הקב"ה אני רוצה כ"כ להשתעבד לו בכל נפשי ומאודי! ולהקדיש את כל כולי לאבא שבשמים! בגלל שהשתניתי אבא שלי חושש שאני אתרחק מהמשפחה פתאום. מבחינתו זה מצוין שאני חוזרת בתשובה ושאני מתחזקת אבל יחד עם זאת אני לא צריכה "להיסחף"...כרגע הוא לא בדיוק מבין אותי והוא לא מבין שהדבר האחרון שאני אעשה הוא להתרחק מהמשפחה שלי, מהשורשים שלי... איך אני יכולה להמשיך ולהתחזק מבלי ליצור דיסטאנס ביני ובין משפחתי, ועוד שהריחוק לא נעשה ברצוני אלא להיפך רק נדמה להם שאני מתרחקת

תשובה

שלום וברכה

אשרייך שאת מתחזקת והולכת, ואכן אין להשוות בין המצוות הנעשים בהכרה מליאה בבורא עולם ובין המצוות הנעשות ללא כל הרגשה, אשרייך!!! והמשיכי בדרכך. ענין הורים יסתדר מהר מאוד את תמשיכי לכבדם ולהיות קשובה עליהם, ומהר מאוד יראו שרק זכו בבת איכותית יותר וטהורה יותר, ולא יחושו כלל שאת נעלמת להם,, אלא להיפך יעריכו אותך מאוד מאוד, ויהיו מלאים אושר ממך, בעז"ה.

והדברים בדוקים, המשיכי בדרכך הטובה, חזקי ואמצי. בהערכה - בנימין שמואלי הנה אין לי ספק שאי"ה בקרוב, הורייך יכירי בזה שלא אבדת להם, מתפלא אני שמאשימים אותך בקרע, מה קרה שחושבים הם כך , אך בכל מקרה הדבר יקח זמן אך סוף הדבר לבוא, אם את תכבדי אותם , כמובן ללא שום ויתור על דרכך, ח"ו. ובטוחני שהדבר לא יקח זמן רב.

בהצלחה חזקי!!! בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה