למה כל כך רע לי בחיים?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שמי קרן ואני בת 29 ורווקה!!! בעבודה שלוש פעמים לפני קביעויות כמעט ופיטרו אותי למרות היותי עובדת טובה מאוד. תמיד לפני משהו טוב הכל מתהפך לי לרעה ומתקלקל מאז היותי בת שנה התייתמתי מאבי ולפני חודשיים אימי נפטרה במפתיע והשאירה אותי לבד, הייתי נורא קשורה אלי וחייתי איתה וכעת אני לבדי בעולם הרע והאכזר. בזוגיות לא הולך לי למרות שאני נראית טוב ולא חסר לי דבר ואני רווקה וגלמודה!!! למה כל הרע והחוסר הצלחה הזה מה לא בסדר בי למה כל הייסורים האלו עלי ואיך אפשר להתמודד אין תחום אחד שיש לי בו הצלחה אני מיואשת ומתוסכלת איפה האל הטוב והמטיב איך אני אמורה לקבל ולראות בבעיות אלו שהכל לטובה איפה הטובה איפה שאין לי כלום בחיים שכל דבר טוב הולך שאני רווקה ולבד שאימי הצדיקה שהייתה לי כל עולמי הלכה בגיל צעיר ומפתיע שהשאירה אותי חסרת אונים ורע לי ומר לי בנשמה איפה הטובה שאחיי שבורים והמשפחה הקטנה התפרקה ואין לנו יכולת וכוחות להתמודד כם המכה הרעה למה הרעה הזו באה עלינו עיזרו לי וענו לי על שאלותיי בבקשה!!! איפה האל הרחמן והרחום

תשובה

שלום וברכה

הא-ל הרחום לצידך, לא יעזבך ולא יטשך, וישמור עלייך גם עכשיו. קשה מאוד לנחמך, קשה מאוד להיות בודדה, עם משפחה של אחים ואחיות, יתומים שאינך יודעת מה לעשות עימם, מי ישמור עליהם, אך ביטחי בה` כי לא לעולם יכעוס קבלי עלייך את דינו באהבה וה` יעזור שמזלך יאיר ויזרח ולא תדעי עוד מצער, ויקויים בך הפסוק, שמחינו כשנות עיניתנו. כגודל העוני כך גודל השמחה שתבוא, אי"ה.

אך יש לדעת כי כל דרכי ה` אמת ומשפט, א-ל אמונה ואין עוול, צדיק וישר הוא, וכל הסבל למען תיקון נפשינו הוא, למען ננחל אתעולם הבא בשלימות, ואף הצדיקים, נענשים בעולם הזה מחשבונות של גילגולים קודמים, כדי שבוא נשמתם זכה לעולם הבא. וברגע שתיקנו את נפשם ע"י סיבלם תיגמר הרעה. אך תנאי יש בדבר שלא יוסיפו לחטוא, כי אם יוסיפי לחטוא, יצטרכו לסבול עוד ועוד, כדי למרק את נפשם מחטאיהם החדשים, ולא תוכל לבוא עליהם הברכה. וע"כ מה טוב שאף האדם הסובל מאוד ישתדל להרבות במצוות, ובזה לא יתוספו עליו יסורים, למרק את נפשו עוד ועוד.

בברכת הצלחה במציאת זיווג ובמציאת עבודה בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה