הדרכה לפגישות שידוכים

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

בס"ד שלום רב! אני בע"ה מתכוונת להתחיל בפגישות לקראת חתונה ורציתי לשאול ולקבל הדרכה לגבי הפגישות עצמן על מה מדברים, מה כדאי לברר, איפה מומלץ להיפגש אני מודעת לכך שזה תלוי באנשים וכו`, אבל אני חדשה בעניין וכן הציעו לי מישהו ואין לי מושג איך זה הולך! אשמח ממש להדרכה (מעדיפה מאוד לא הפניה למישהי) תודה רבה ואשריכם על האתר הנפלא!

תשובה

שלום וברכה

ובכן עלייך להקדים תפילה מעומק הלב לפני הפגישה הראשונה שלך שהשיחה תזרום כמו שצריך ותוכלי להחליט אם בן הזוג מתאים לך. תנהגו בטבעיות, ואל תנסי להטיל רושם אחר ממה שאת באמת, כמה כללים למה שצריך לדבר בפגישה ומה לא לדבר. ובכן, הפגישה היא דו שיח בכדי להכיר את הצד האחר, אם יש לך הרצאה מעניינת על כל נושא שהוא, זה לא הזמן ולא המקום הנכון.

השתדלי בזמן המפגש בעיקר להקשיב לבחור, ולהבין מה עומד מאחרי דבריו, להבחין את התגובה שלו למה שאינו עומד בקנה אחד עם דעותיו הקדומות. אל תדברי בפגישה על פוליטיקה וכדומה, יש לתת לשיחה לזרום בכיוון של השאיפות על חייך, ועל סוג המשפחה שברצונך להקים, אולם אל תנסי כלל לחקור אותו, או לתת לו הרגשה כאילו את חוקרת אותו. כדאי להפגש במקום שקט כגון לובי של מלון, וכדו`.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה