שאל את הרב - כללי

בטחון וילדים

  • ג' תשרי התשע"ט
אא

שאלה

שלום רב,
דבר ראשון אני רוצה לשבח אתכם על הפעילות הענפה שהערוץ הזה עושה, ואני מאד מאד אוהבת לראות ולהאזין לכם.
יש שתי שאלות שמאד מטרידות אותי:
1. כל הזמן אני שומעת, לא לפחד להביא ילדים לעולם בטח לא מבחינת הזנה ופרנסה כי השם מביא עם כל ילד את מזונו, מצד שני כל הזמן יש פרסומים וגם אצלכם על ילדים רעבים, אז איך זה מסתדר? לא אמר להיות מצב שלא יהיו ילדים רעבים כי השם דואג למזונם?
2. השאלה הזאת מופנית ספציפית אליכם, ומאד קשה לי איתה, אני יודעת שאתם לא ערוץ חרדי ומטרתכם העיקרית היא לקרב רחוקים אך איך זה יכול להיות שאת רב ההפקות הגדולות שלכם מנחה מישהי גלוית ראש (ולא אנקוב בשמות), אתם מפארים הפקות גדולות כי היא כביכול משתתפת ומנחה אבל, הלוווווו, היא לא לוקחת על עצמה את הדבר הבסיסי ביותר לצניעות האישה, ומילא אם היה מדובר בתחילת דרכה, אבל לא, היא כבר הרבה זמן בתוך העניינים ובטח אצלכם ועדיין לא מכסה את ראשה, איזו דוגמא היא נותנת לנשים הצעירות שנכנסות לעולם הזה? שזה בסדר להיות בעולם הזה גלוית ראש? וגם אם אותה אני לוקחת לכף זכות, מה איתכם? איך אתם נותנים לזה יד בהפקות הגדולות שלכם ובעיקר בערב רווקות????? האם זה לא גובל בחנופה??? בגלל שזו היא אז זה בסדר? ואני מגיבה ככה רק מכיוון שמבחינתי בנות צעירות עלולות לקחת ממנה דוגמא וזה חמור חמור!

תשובה

לכבוד השואלת, 

סליחה על האיחור בתשובה. 

1. אכן מצד בטחון צריך לדעת ש השם מביא עם כל ילד את מזונו, אך יחד עם זה חייב להיות השתדלות של תכנית מציאותי לזון משפחה, שהמשפחה עורכת באופן ייחודי להם, יחד עם עצה מן הרב המשפחתי שלהם - אם יש צורך. 

2. שאלה זו הפנינו לראשי האירגון, וזו התשובה:

גב' ע.ה. הולכת עם כיסוי ראש כבר מלפני תקופה ארוכה במשך כל היום.

גם אצלנו בתכניות היא מופיעה עם פאה. כנראה שבגלל היתר מרן הרב עובדיה (ועוד גדולי ישראל) לגלות 3 אצבעות מתחילת השיער, אז זה נראה בהתחלה שיער טבעי, אך באופן וודאי היא הולכת עם כיסוי ראש.

בברכה, 

צוות הידברות

 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:כיסוי ראשתכנית פרנסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה