במידה ויש חיים לאחר המוות, מדוע הנשמות לא יוצרות קשר?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד 
אא

שאלה

במידה ויש חיים לאחר המוות, איך זה שאף נשמה לא יוצרת איתנו קשר? זאת אומרת, במידה ואמות חלילה וחס, ארצה נורא ליצור קשר עם קרוביי. והאם ישנה לנשמה בעולם הבא גוף? או שהיא פשוט אור מרחף? אני חושב על זה המון ואודה לכם מקרב לב אם תענו לי בהקדם. שחר.

תשובה

שלום שחר

ראשית זה לא במידה ויש. אלא יש עולם הבא. לנשמה בעולם הבא יש גוף דק מאד שאיננו מבינים בדיוק ממה הוא מורכב. כיון שנשמה בלבד לא יכולה לסבול. ואינה יכולה להראות . וכן בספרים של עדויות של נשמות שנתגלגלו בעולמנו הם תיארו שיש להם מלבוש של גוף רוחני יותר מהגוף שלנו.

מדוע הנשמות לא מתגלות לנו? יש את הטעם הפשוט של הנסיון. אם כולנו היינו רואים נשמות, לא היה מקום לספק בדבר העולם הבא, ואם אין נסיון אין שכר.

דבר נוסף כל התגלות של הנשמה מהעולם הבא והתגלות בעולם הזה שהוא עולם ירוד וחשוך גורמת לה צער רב, ולכן אם לא לצורך גדול מאד לא חפצה הנשמה כלל להתגלות.


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים