הלכות ומנהגים

התמודדות

  • י"ז שבט התשע"ה
אא

שאלה

לכבוד הרב שלום הברכה . קוראים לי יאיר בעבר פניתי לבקשה לשלום בית ולא הצלחנו בכלום. עבר שנה מאז הפרדה ב18/3/15 דיון בבית הדין לגירושים. הרב מאז השתקמתי אני מחנך בישיבה תיכונית בני בנימין ומורה למתמטיקה ותנך נכון לעכשיו. מעולם לא היה לי טוב בעבודה כמו עכשיו התלמידים שלי אוהבים אותי המורים והמנהלים יש חיבור הכל מושלם אני עובד המון זמן כי אז אני מרגיש שטוב לי אבל עדין הכאב הריחוק מהבנות שכרגע אני רואה רק 3 שעות בשבוע. וגם חוסר ההבנה איך ולמה פרודתי פגעה בי כל כך חזק . כל יום אני נותן לתלמידים שלי לשים כסף בצדקה בתפילת שחרית ממבקש מבורא עולם שיאיר את העיניים שלי ויעזור לי להבין ברור לי שאתחתן שוב אבל הכאב מול המציאות החדשה ויותר הכאב מול חוויות העבר לא מרפות וכאשר מגיע ימי שישי ושבת ואני פנוי המחשבות שוב צצות הרב היקר בשלום בית נכשלתי אולי תעזור לי להתגבר על הכאב תעזור לי לקבל את בנותי . היה מצד פרודתי תלונות שווה שנסגרו בית דין פסק שאקבל את בנותי בשבתות והיא כבר חודשים לא נותנת אני יום ביומו מלמד תורה משנה הלכה ומשתדל לקדש שם שמים והיא מבזה אותי יותר ויותר היא גרה אצל הוריה והילדים שלי לא יודעים מי אני אילו הייתי יכול להביא אותם לישיבה שתראה שיש אנשים שגם מכבדים את אבא ולא לועגים וצוחקים ומשפילים אותו אשמח שתעזור לי ולבנותי לשמור על קשר ולתת להם הרגשה והבנה שיש להם אבא ושלא תצליח לנתק אותם מהחיים שלי לחלוטין תודה רבה ויישר כוח

תשובה

שלום וברכה

א. על כל אי עמידה בהסכמי הראיה יש ללכת לבית הדין ולתבוע בבקשה דחופה את האישה ולבקש התניית מזונות בעמידה בהסדרי הראיה כפי הכרעת בית הדין.

ב. אם היא תעמוד בכך ואתה תקח אותם בעיתות המסוכמות ותעשה איתם שבתות בטוב ובנעימים הם מעמצם יתחברו איליך ויכבדו אותך והכל על מקומו יבוא בשלום.

בהצלהח רבה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה