חדשות יהדות

הנינה שניחמה את דרעי: סיפור השגחה מרגש מאת יו"ר ש"ס

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, יושב שבעה בימים אלו על פטירת אמו ע"ה. מספר למנחמים כי בדיוק בעת פטירתה של אמו נולדה לה נינה, שנקראה על שמה

  • י"א אייר התשע"ז
אריה דרעי, שלשום (צילום: פלאש 90)אריה דרעי, שלשום (צילום: פלאש 90)
אא

בימים אלה יושב יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שבעה על פטירת אמו הרבנית אסתר דרעי ע"ה, שהלכה לעולמה ביום שישי האחרון.

השר מרבה לספר לבאים לנחמו את הסיפור הבא: אחת מנכדותיו של אמו המנוחה נכנסה לחדר הלידה ביום שישי האחרון, בסמוך לשעה שמונה בבוקר, בדיוק בזמן בו החלה יציאת הנשמה של הסבתא.

בדיוק ברגעים שהמיטה של הסבתא יצאה מהטהרה, היא ילדה את בתה. בשבת נקראה הבת "אסתר", על שמה של סבתה, יממה בלבד לאחר פטירתה.

את הסיפור המדהים סיפר דרעי, בין היתר, גם לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהתקשר לנחמו.

גם במהלך ההספד שנשא על אמו, ציין דרעי כי עובדה זו מראה את המשך החיים ומהווה סימן משמים לצדקותה של האם. "אמא, זה לא מקובל בלוויה, אבל אני רוצה להגיד לך: מזל טוב", אמר דרעי בדמעות. "לפני שעה קלה נולדה לך נינה, בת של הנכדה האהובה שלך מרים שקרויה על שם אמא שלך. זה מראה לנו את המשך החיים. אני מעריך איך יקראו לה, אין סימן יותר מזה משמים, כמה את אהובה, כמה את צדיקה".

דרעי הוסיף וציין כי שעת הלווייתה של האם, יום שישי לאחר חצות, זהו זמן מיוחד שמזכה את הנפטר מחיבוט הקבר, כיוון ששערי גן עדן פתוחים לפניו ללא כל דין. "הלוויה כזו ביום שישי אחרי חצות, לוויה שצדיקים התפללו להיפטר ביום שישי ולהיקבר ביום שישי לפני שבת ואת זכית לזה, אמא! אמא אנחנו מבקשים מחילה וסליחה וכפרה שלא כיבדנו אותך מספיק, שלא עשינו מספיק למענך, לא ידענו להעריך מספיק את כל מה שעשית בשבילנו".

בסיום דבריו אמר יו"ר ש"ס: "אמא, תנוחי. אבל אל תשכחי אותנו. תעמדי לפני כסא הכבוד. תלמדי זכות על כל המשפחה, אבל בעיקר על עם ישראל שזקוק לישועה ורחמים".

תגיות:אריה דרעיאסתר דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה