חדשות בארץ

החום יורד מעט, אך הלחות עולה

אחרי כמה ימי חמסין, הטמפרטורות יורדות מעט, אך הלחות עולה, התחזית לימים הקרובים, וגם איך להיזהר ממכת חום והתייבשות

אא

אחרי כמה ימים של חמסין, גם היום מזג האוויר יהיה חם במיוחד. ברחבי הארץ שורר עומס חם בינוני עד כבד, כאשר הטמפרטורות אמנם ירדו, אך הלחות עלתה, בשל אפיק עונתי רדוד מעל מזרח הים התיכון.

הטמפרטורות להיום: קריית שמונה 44-28, צפת 40-27, טבריה 45-30, נצרת 39-27, חיפה 31-27, תל אביב 32-27, ירושלים 37-27, אשקלון 31-27, באר שבע 37-25, ערד 38-22, אילת 44-32.

במישור החוף יהיה הביל מאד. ביום רביעי תחול ירידה קלה בטמפרטורות (בעיקר בהרים ובצפון הארץ). ביום חמישי תחול ירידה נוספת, אך החום יהיה עדיין גבוה מהרגיל לעונה.

בשל גל החום העז משרד הבריאות ומגן דוד אדום ממליצים לציבור להיערך בהתאם. יש להקפיד על שתייה מרובה (3 ליטרים מים לאדם ביום), שהייה באזור ממוזג, ויציאה לשמש בעת הצורך רק עם כובע, משקפי שמש וקרם הגנה. יש להימנע מכל מאמץ גופני שאינו הכרחי.

במגן דוד אדום מבקשים מהציבור לשים לב במיוחד לתינוקות, ילדים וקשישים, ולוודא שאינם מפגינים סימנים להתייבשות או למכת חום. במקרה של התייבשות יש לשבת מיד במקום מוצל ולהרבות בשתייה עד חלוף התסמינים, גם אם אין תחושת צמא. במקרה של פגיעת חום (התעלפות בשמש, למשל) יש לקרר את הנפגע מיידית בכל דרך, ולהזעיק את מגן דוד אדום.

תגיות:מזג אוירחום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה