חדשות בארץ

אב לשניים שהתחזה ללוחם ונכנס לעזה: "רציתי להיות גיבור"

כתב אישום הוגש נגד אב לשניים שמואשם כי גנב ציוד צבאי והתחזה ללוחם. תגובתו: "באתי במטרה אחת, להגן על עם ישראל"

אא

רועי יפרח, אב לשני ילדים, נלחם בשבעה באוקטובר לצד הלוחמים, והרג יותר מ-20 מחבלים - אולם כעת הוא מואשם כי התחזה ללוחם, וכתב אישום חמור הוגש נגדו. 

בכתב האישום מואשם יפרח (36) בשורת האשמות וביניהן גניבת נשק וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. חיפוש שנערך בביתו הסתיים עם 'שלל' רב: רובה, מחסניות, רימוני הלם ועשן, מחשב צבאי, מכשירי קשר, אפוד קרמי, רחפן ועוד. 

ולמרות הציוד הצבאי הרב שנמצא בביתו, יפרח מכחיש את כל ההאשמות נגדו וטוען כי בא להגן על עם ישראל. "באתי במטרה אחת - להגן על עם ישראל. הרגתי יותר מ-20 מחבלים, ואני לא מתחרט", אמר. 

יפרח, שלא שירת כלל בצבא, מואשם שניצל את הכאוס שנוצר בארץ אחרי מתקפת החמאס האכזרית בשבעה לאוקטובר, ואף הצטלם לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בביקורו את החיילים בשטח. "סתם הכפישו את השם שלי, והוציאו אותי כבן אדם מרושע. זה לא נכון. הציוד הצבאי שנמצא בביתי הוא ברובו ציוד אישי שלי".

גם עורך דינו, איתן סבג, מסביר כי טועים בו ורואים בו כעבריין "במקום שיראו בו גיבור". לדבריו, יפרח מחזיק רישיון בתוקף והמדים שברשותו חולקו בשטח ללוחמים על ידי תורמים. "הייתי פה בשביל המדינה", מצהיר יפרח. "אם הייתי יכול לגנוב נשק הייתי הולך הביתה לא הייתי נשאר שם עוד חודשיים להילחם. אני באתי למטרה אחת - להגן על עם ישראל, על העם שלי. אני לא מתחרט על שום דבר. הייתי עושה את זה עוד 300 פעם. אני השעיר לעזאזל", הוא מסכם. 

תגיות:עזהלוחםמתחזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה