חם ברשת

"מתפללת שיום אחד אוכל להראות את זה לילד שלי"

אחרי שחשפה כי עברה הפלה טבעית, מאיה ורטהיימר שיתפה את העוקבות שלה כי היא לא נכנעת וממשיכה לעבור טיפולי פוריות: "זה לא סרטון שמספר שאנחנו בהיריון, אבל..."

  • י"ט תשרי התשפ"ד
(צילומים: יונתן סינדל, shutterstock)(צילומים: יונתן סינדל, shutterstock)
אא

המגישה מאיה ורטהיימר חולמת רק על דבר אחד: להביא עוד ילד לעולם. כבר יותר משלוש וחצי שנים שהיא ובעלה, אסף זמיר, ממתינים לילד נוסף. היא עברה טיפולי פוריות ומשתפת מדי פעם בקשיים שהיא עוברת תוך כדי התהליך.

לפני כחודשיים וחצי היא שיתפה כי עברה הפלה טבעית וכתבה: "אני עצובה. הלב הפועם הקטן שבתוכי, הוא לא זז. שקט נורא שברור לכולם. אין דופק. קפאתי כמו רובוט". כעת, היא חושפת שוב בפני העוקבות שלה כי היא לא מוותרת ומתמודדת עם הקשיים.

"לצערי זה לא סרטון שמספר שאנחנו בהיריון", כתבה הפעם, "אני מאמינה ומתפללת שיום יבוא ואוכל להראות את הסרטון הזה לילד או הילדה שיהיו לנו - ואני אהיה מאוד גאה ושמחה. המיץ יהיה שווה את הסחיטה". ורטהיימר כותבת לנשים שעוברות תהליך פוריות - שהן לא לבד. "במהלך תקופת הטיפולים תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים. יש מצב שיהיו לך סימנים כחולים על הבטן התחתונה וכמעט נפרדת מבן הזוג שלך ביומיים האחרונים או התפטרת/דקרת את הבוסית שלך בעבודה/רבת עם עצמך.

"אה וגם - בכית את חייך? קמת עם עיניים נפוחות? אולי לא נרדמת? וגם יש לך פתאום נשירה וחצ'קונים של החיים. מה את שוב נערה? ונוספו לך איזה 4/5 קילו יותר בשבועיים. בקטנה. לא בא לך לצאת מהבית, את מישהי אחרת קצת. בא לך לאכול ובא לך לבד ובא לך להתנתק מהעולם ולו לקצת?.

"אז זה טבעי יא אהובה, זה קשה ואת מרגישה בודדה? נו ברור, עוד איזו חברה שלך בהיריון וזו עכשיו פרסמה תמונה של מקל עם שני פסים וציטוט קטן של 'מצפים'. איזה אושר להם אה? אז הכל טבעי, את לא לבד, ויש לך דרך לא פשוטה שמבטיחה שהדבר הזה שיבוא לחייך יגיע למקום חזק יותר של פרופורציות וחוזקה ובעיקר אמא אוהבת ואדירה".

תגיות:מאיה ורטהיימרטיפולי פוריותהיריון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה