חדשות בארץ

ינון התפרץ על בן כספית: "לא משנה מה נתניהו יעשה, תגידו שהוא נוכל"

השניים דנו במה שקורה מאחורי הקלעים במסגרת מתווה הפשרה של הנשיא. כספית ענה לו: "מי שאמר 'לא' זה הליכוד, לכן שורפי האסמים זה אתם". עוד ממגל: "מה שאמרתי על רצח רבין אמרתי לך כמה פעמים בתוכנית. כשאמרתי את זה בערוץ 14, צייצת נגדי"

  • י"ט אלול התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ינון מגל ובן כספית שבו היום (שלישי) לאולפן 103FM כדי לדון על מתווה הנשיא שהוצג לפשרה בנושא הרפורמה המשפטית. כספית פתח ואמר כי "היום הזה לא הולך לשום מקום, הוא מדדה", בעוד שמגל ענה לו: "לא מרגיש פה שיש כיוון. תעשו לי טובה, אין הסדר, לא יהיה הסדר. הולכים לבוקה ומבולקה. ראיתם את האריתראים? ראיתם איך זה עובד? בואו נלך לשם, למה כל המשחק המקדים הזה, בואו נלך לאירוע, פצועים קשה איכילוב מפוצץ בואו נתקדם".

כספית לא נשאר חייב. הוא טען כי למגל "נוח" להתעלם מהסיפור של אתמול. "בסוף זה תמיד נגמר אותו הדבר – נתניהו נעלם", אמר. "הוא משכנע אותך שהוא און בורד, תשאל את כולם, תשאל את בוז'י שניהל איתו משא ומתן של שנה וחצי לכניסה לממשלה שלו, הרצוג היה מאבד עוד חמישה מנדטים עד שבסוף שנייה לפני החתימה נתניהו הכניס את ליברמן במקומו אז פה קרה אותו הדבר". מגל תהה והשיב: "מה הוא עשה?". כספית השיב: "הוא נתן לנשיא להבין ולא רק הוא וגם אנשיו שהוא בעסק, שהוא רוצה להרדים, לתת שנה וחצי, ההצעה היא האופוזיציה צריכה להגיד כן, אנחנו לא רוצים להיות אלה ששורפים את האסמים, אבל הוא נעלם. מי ששחררו את המתווה לחופשי ומיד ירו לו בגב, זה הליכוד. תוך שנייה הם אמרו אין מתווה על כלום אתה יודע למה? כי נתניהו חלש. הוא חטף מטלי גוטליב הוא חטף מיריב לוין והוא לא יכול לקחת את הספינה למקום יותר טוב".

מגל לא נשאר חייב וענה: "מצד אחד הוא במצד מורכב, מדובר על ויתורים אף אחד לא רוצה לוותר אי אפשר להגיע לפשרה עם אופוזיציה כשיש לי מחאה שלא תיתן שום דבר, לאן אנו הולכים? פה כולם צודקים וכולם יהרגו אחד את השני בשקט המצב הוא כמו לפני 2,000 שנה. מדינת ישראל במצור, כולם מחכים שנהרוג אחד את השני, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים". עוד הוסיף: "זה אותו תסריט כמו לפני 2,000 שנה, ואף אחד לא רוצה לקחת את האחריות, אם נתניהו מוכן להסדר כניעה הוא מתנהג כאחראי בחדר וגם זה בסופו של דבר לא מסתדר - גם אם הוא רוצה להרגיע את השטח אתם תאשימו בסוף זה תמיד נתניהו הוא תמיד יהיה נוכל ותמיד יהיה הוא רמאי. זה בדיוק מה שאתם עושים לי ולערוץ 14 בטוויטר. מה שאמרתי על רצח רבין אמרתי לך כמה פעמים בתוכנית, אמרתי את זה בערוץ הכנסת שסתמו למחנה את הפה זה יוצר אלימות. אמרתי את זה בערוץ 14, כולל אתה שמצייץ למרות שאמרתי לך את זה בעבר. כשאמרתי את זה בערוץ 14 אתה מצייץ נגדי".

מגל סיכם ואמר: "לא משנה מה נתניהו יעשה אתם תגידו שהוא נוכל ושהוא שקרן, הוא מנסה להגיע לפשרה שום דבר לא יעזור אתם בכוח רוצים מלחמה". כספית הגיב: "בסוף אני אומר לך בידיעה יש מגעים, היו מגעים - מי שאמר לו אתמול לא זה הליכוד, לפיד שותק וגנץ שותק - לכן שורפי האסמים זה אתם".

תגיות:ינון מגלבן כספית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה