חדשות בארץ

"רב נחקר כי כינה את ערפאת נאצי. ומה עם אהוד ברק?"

בימין דורשים לחקור את ראש הממשלה לשעבר בטענה ששיתף סרטון שמשווה בין נתניהו להיטלר. טוענים: על אמירה פוגענית פחות בעבר כלפי ערפאת, נחקר הרב דרוקמן

  • י"ז אלול התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

בשנת 2000 נחקר הרב מאיר דרוקמן במשטרה לאחר שהשווה בין יאסר ערפאת לנאצים. כעת, בימין יש מי שקורא לחקור את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ששיתף סרטון שמשווה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין אדולף היטלר ימ"ש.

"מטורף, אבל זו המציאות הישראלית המפלה בין ימין לשמאל. אם חיפשתם עוד הוכחה לחובה לבצע כאן רפורמה על מלא – קיבלתם אותה", כתב העיתונאי בועז גולן. בעבר, הרב דרוקמן שימש כרבה הראשי של קריית מוצקין. אז הוא נחקר על שאמר שנה קודם כי ערפאת ושותפיו הם "על תקן הנאצים ועוזריהם".

הרב דרוקמן הסביר אז כי "אני חושב שרוב עם ישראל תומך בדעתי ומשטרת ישראל מצאה לעצמה עיתוי אומלל ביותר לזמן אותי לחקירה. בשעה שגם אנשי השמאל כבר יודעים מי הפרטנרים שלנו, אחרי כל הלינצ'ים שנעשו, גם טיפש העיר יודע שצדקתי בהגדרה שלי את ערפאת וחבר מרעיו".

גם העיתונאי ינון מגל לא נשאר חייב. "מצחיקים, הם מנסים לסתום לנו את הפה כמו בימי אוסלו העליזים. אז הם לא הרשו להעביר ביקורת אפילו על ערפאת, נשמות, התבלבלתם, הזמנים השתנו", כתב.

תגיות:אהוד ברקבנימין נתניהוהרב מאיר דרוקמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה