חדשות בארץ

נתניהו בזירת הפיגוע בהר חברון: "מתקפת הטרור מכוונת וממומנת על ידי איראן וגרורותיה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מלווה בשר הביטחון יואב גלנט, ביקר בזירת הפיגוע בצומת הכבשים. לאחר ששמע סקירה ממפקדי צה"ל הצהיר: "אנו פועלים כדי להשיג את המרצחים". ראשי רשויות מיו"ש יפגינו מחר בירושלים

נתניהו וגלנט. ארכיון (צילום: Shir Torem/Flash90)נתניהו וגלנט. ארכיון (צילום: Shir Torem/Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מלווה בשר הביטחון יואב גלנט, ביקר הערב (שני) בזירת הפיגוע בצומת הכבשים. בפיגוע נרצחה בת שבע ניגרי הי"ד ונפצע קשה אריה גוטליב.

לאחר ששמע סקירה על פעילות צה"ל לאיתור המחבלים שביצעו את הפיגוע, מסר נתניהו הצהרה קצרה: "אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור שמכוונת ומעודדת על ידי איראן וגרורותיה. אני נותן גיבוי מלא לכל המפקדים, שעושים ימים כלילות כדי להגן על המתיישבים ועל כולנו. כולנו חייבים לגבות אותם".

נתניהו הוסיף כי "מופעלים אמצעים התקפיים והגנתיים כדי לבוא חשבון עם המרצחים, וגם עם המשלחים שלהם מקרוב ומרחוק. אנו פועלים מסביב לשעון כדי להשיג את המרצחים ואת אלה שמנסים לרצוח את אזרחי ישראל".

גלנט אמר כי "השינוי המשמעותי ביותר בשטח קשור למימון ולהכוונה האיראנית. איראן מחפשת כל דרך כדי לפגוע באזרחי ישראל. אנחנו נעשה מספר פעולות, שיחזירו את הביטחון לאזרחי ישראל. כל האופציות על השולחן״.

ראשי הרשויות ביו"ש יעלו לירושלים: "דורשים שינוי בתפיסה הביטחונית"

בעקבות התגברות הטרור הודיעו ראשי הרשויות ביו"ש שהם יעלו מחר לירושלים, ויקיימו מחאה מול משרד ראש הממשלה. בהודעה אותה פרסמו ראשי הרשויות נכתב: "המצב בלתי נסבל. אנחנו דורשים לשנות את התפיסה הביטחונית. העלייה המתמשכת באירועי הטרור הרצחניים מראים כי התפיסה הנוכחית כשלה ויש לשנותה ומהר".

בין ראשי הרשויות שחתמו על ההודעה: ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן וראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "ככה אי אפשר להמשיך. דם יהודי נשפך והטרור הרצחני גובה מאיתנו מחיר נורא ואיום. התרענו והזהרנו כי תפיסת הבטחון הנוכחית לא עוצרת את פיגועי הטרור. התפיסה לפיה רודפים אחרי המחבל הבודד פשוט כשלה. אנחנו דורשים ביטחון. דורשים שתושבים שלנו יוכלו לחיות כאן בשלום".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "עוד יום נורא להתיישבות ולמדינת ישראל כולה. פיגוע רודף פיגוע, עוד הלוויות, עוד יתומים, נורא. אני שולח תנחומים למשפחות והחלמה מהירה לפצועים. לא נוכל לקבל את המצב הזה, לתושבי יו"ש כמו לשאר תושבי המדינה מגיע ביטחון. הממשלה חייבת לשנות דיסקט, לצאת מהקיפאון, ולצאת למבצע צבאי רחב, ממושך ויסודי ולגדוע את הטרור".

תגיות:נתניהוצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה