חדשות יהדות

יש כבוד: השר שיקלי מסיים יום עבודה – ושוקע בלימוד הדף היומי

צפו בתמונה המרגשת: שר התפוצות עמיחי שיקלי שוקע בלימוד הדף היומי, לאחר יום עבודה עמוס וטעון, שכלל בין היתר ניחום אבלים בבתי הנרצחים בפיגוע בתחנת הדלק ליד עלי

  • ז' תמוז התשפ"ג
אא

מרגש: שר התפוצות עמיחי שיקלי (הליכוד) נצפה בבית המדרש כשהוא שקוע בלימוד הדף היומי, זאת לאחר סיום יום עבודה עמוס וטעון. זמן קצר קודם לכן שב שיקלי מביקורי ניחום אבלים אצל משפחות נרצחי הפיגוע בתחנת הדלק ליד עלי.

בריאיון שהעניק בעבר לרדיו 93fm, התייחס שיקלי לקרבתו ליהדות ולימוד התורה: "בכנסת אתה רואה עד כמה יש לדברים האלה השפעה על קבלת החלטות. הלחצים מחייבים אותך לעמוד שדרה ערכי מאוד חזק והדרך לבנות עמוד שדרה היא דרך השקפת עולם רוחנית ואין כמו לימוד תורה לבנות אותה. יש לזה משקל כבד מאוד".

בשנה שעברה, בעת שסיים את מסכת תענית, כתב שיקלי בחשבון הטוויטר שלו: "... ואמר ביום ההוא הנה אלהינו זה קוינו לו ויושיענו זה ה' קוינו לו נגילה ונשמחה בישועתו". הוא צילם את העמוד האחרון של מסכת "תענית", יחד עם המילים: "הדרן עליך מסכת תענית".

שיקלי מתגורר בעמק יזרעאל, ומנצל את הנסיעה היומית שלו לבניין הכנסת בירושלים ללימוד הדף היומי. ברכבו גמרא קבועה, והוא מאזין לשיעורים בתלמוד דרך פורטל הדף היומי.

שיקלי בנאום במליאה על ירושלים ובית המקדש:

(קרדיט: ערוץ כנסת)
תגיות:הדף היומיעמיחי שיקלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה