חדשות יהדות

מרגש: ספר התורה של מאות אלפי ילדי ישראל

'ספר התורה של ילדי ישראל' השמיני במספר יוכנס במעמד מרגש לעיר העתיקה בין החומות, ומטרת לאחד את ילדי ישראל לחזק את הקשר שלהם עם התורה

  • כ"ו סיון התשפ"ג
הכנסת ספר התורה השביעי של ילדי ישראל (צילום ארכיון: חיים טויטו)הכנסת ספר התורה השביעי של ילדי ישראל (צילום ארכיון: חיים טויטו)
אא

תכונה גדולה בחסידות חב"ד לקראת הכנסת 'ספר התורה של ילדי ישראל', השמיני במספר, שיתקיים במעמד חגיגי ומיוחד בירושלים.

ב'ועד ספר התורה של ילדי ישראל', בראשות הרב שמואל גרייזמן, שליחו של הרבי מליובאוויטש, עורכים בימים אלה הכנות אחרונות לקראת המעמד הגדול של הכנסת ספר התורה, שנכתב בהוראתו הישירה של הרבי ואף זכה לעידודים נדירים וברכות מופלאות לאורך השנים.

המעמד הגדול יתקיים ביום חמישי, כ' מנחם אב, יום ההילולא של המקובל האלוקי הגאון רבי לוי יצחק שניאורסון, אביו של הרבי מליובאוויטש.

 ספר התורה, שיוכנס כמיטב המסורת ועל פי הוראתו של הרבי בעיר העתיקה בין החומות, נכתב במטרה לאחד את כל ילדי ישראל מכל קצוות תבל, כדי לאחדם ולחזק את הקשר שלהם עם תורתנו הקדושה.

כתיבתו של ספר התורה אורכת מספר שנים, כשכל אות נרכשת עבור ילדי ישראל, על ידי הוריהם, בכל קצוות תבל. בכל ספר, שותפים בפועל מאות אלפי ילדים יהודיים, ובכך מתאחדים עם ספר התורה. רכישת האותיות מתבצעת באמצעות 'מבצע אות בספר תורה' שיזם בשעתו הרבי, ובו נוטלים חלק אלפי שלוחי חב"ד מסביב לעולם, המעודדים הורים לרכוש אותיות בעלות סמלית, עבור ילדיהם.

במעמד צפויים ליטול חלק אלפי חסידים ועמך בית ישראל מכל רחבי הארץ, לצד אלפי ילדים.

לאורך השנים גדולי תורה רבים השתתפו בכתיבת האות ובחגיגות הסיום, ובהם הראשל"צ הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל. "רק ראש גאוני, כמו האדמו"ר מליובאוויטש, הוא שיכול להמציא רעיון נשגב כזה של אחדות ילדי ישראל על ידי כתיבת אותיות בספר התורה", התבטא הרב אליהו בנאומו המיוחד בסיום ספר התורה השני של ילדי ישראל.

תגיות:הכנסת ספר התורהספר תורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה