סלבס בהתחזקות

מאיה ורטהיימר מדליקה נרות ומשתפת: "מאמינה באמונה שלמה בבורא עולם"

המנחה תשוב בקרוב לארץ ועוד קודם ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה: "פשוט מאמינה באלוקים ואני אוהבת את הדת שלנו". לאחרונה שיתפה על תקופה לא פשוטה שעברה בחיים

  • כ"ב סיון התשפ"ג
בעיגול: מאיה ורטהיימר (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)בעיגול: מאיה ורטהיימר (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)
אא

המנחה מאיה ורטהיימר, רעייתו של ח"כ לשעבר וקונסול ישראל בניו יורק אסף זמיר, מתחזקת. זמיר התפטר לאחרונה מתפקידו וישוב בקרוב לארץ עם אשתו, שבסוף השבוע ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה והודתה כי היא מאמינה בבורא עולם, אבל עשתה זאת בדרך מיוחדת.

ורטהיימר סיפרה כי היא מתרגשת לחזור לישראל, אך הוסיפה כי היא אדם מאמין וסומכת על כך שהכל קורה מסיבה מסוימת. כשנשאלה האם היא מאמינה באלוקים, היא השיבה בדרך לא שגרתית. היא צירפה תמונה של נרות שבת דולקים וכתבה: "מאמינה באמונה שלמה".

ורטהיימר סיפרה בעבר כי היא מרגישה קשר מיוחד לדת. היא סיפרה כי היא פותחת את הבוקר בתפילת "מודה אני" ובברכות השחר. "אני פשוט מאמינה באלוקים ואוהבת את הדת שלנו", כתבה. "אוהבת את הדברים היפים שהיא מביאה ואת ההיגיון שעומד מאחורי הדברים".

בשבועות האחרונים שיתפה המנחה על תקופה לא פשוטה שהיא עוברת בחייה - טיפולי פוריות. "לצערי הטיפול האחרון בארץ לא צלח, אז אני בהפסקה. ההורמונים משגעים והנסיעות ממקום למקום והעבודה 16 שעות כל יום...", כתבה. "מי שעוברת טיפולים יודעת שזה מאוד מחייב. מדובר על בדיקות דם כל שלושה ימים והזרקות כל יום בשעות ספציפיות. אני אוספת כוחות ואמן שבפעם הבאה יהיה יותר קל".

תגיות:נרות שבתמאיה ורטהיימרסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה