מעניין

הרב שפגש את נועה קירל: "מדוע מיזמי חסד לא זוכים לתפוצה כזו מהירה?"

הרב יוסף צבי רימון על המפגש עם הזמרת, שהפך לשיחת היום בתקשורת: "ראיתי שעצם החיבור של אנשים שונים בעם ישראל עושה לאנשים טוב"

  • ח' סיון התשפ"ג
(צילומים: גרשון אלינסון, תומר ניוברג / פלאש 90)(צילומים: גרשון אלינסון, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

הרב יוסף צבי רימון עלה לאחרונה לכותרות בעקבות מפגש עם הזמרת נועה קירל. השניים לא הכירו אחד את השני קודם, אולם מאז המפגש, הוא זכה לאינספור כותרות בשל הדברים שכתב בקבוצת הווטסאפ המשפחתית, בעקבות השיחה איתה. כעת, הרב מסביר את הצד שלו לאירוע שהפך לשיחת היום בתקשורת.

"לאחרונה התפרסם מפגש שהתקיים במטוס ביני ובין נועה קירל, כאשר חזרתי מביקור קצר באנגליה שבמהלכו מסרתי 13 שיעורים", הסביר הרב הטור שכתב ב"מקור ראשון", "הודעה תמימה ששלחתי בקבוצה המשפחתית, הועלתה (ללא ידיעתנו) על ידי חברה של בתי לסטטוס בווטסאפ. תוך שעות ספורות כל מדינת ישראל ידעה מכך, ומיד לאחר מכן הדברים זכו לתפוצה עולמית, וברוך ה' בצורה חיובית".

"כיצד קרה הדבר?", תהה הרב במאמר, "מדוע מיזמים הרבה יותר חשובים שאני זוכה להוביל, בתורה ובחסד, לא מקבלים תפוצה כזו מהירה? אנשים שלחו לי מאות הודעות ומתוכן זיהיתי כמה סיבות לתפוצה המהירה", הסביר. "אנשים גילו צדדים חדשים אצל נועה קירל ובהם החיבור שלה לתורה ולסבא שלה שהיה רב, ועוד. אולם יותר מכול ראיתי שעצם החיבור של אנשים שונים בעם ישראל עושה לאנשים טוב".

"בתוך כל המחלוקות", כתב. "פתאום ראו חיבור טבעי ופשוט שמוציא דברים טובים. אני מאמין שחיבורים כאלה הם הדבר האמיתי והטבעי בעם ישראל. המחלוקות וההפגנות אינן מצביעות על מהותו של עם ישראל. עם ישראל במהותו הוא מחובר ואוהב, בוודאי אצל הרוב המוחלט. באהבה גדולה נצליח לחשוף חיבור זה".

תגיות:נועה קירלהרב יוסף צבי רימון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה