חדשות יהדות

סיון רהב-מאיר תנאם בכנס שלוחות חב"ד: "הנשים האלה מקדישות את חייהן כדי לרומם אחרים"

העיתונאית הישראלית סיון רהב-מאיר תישא את הנאום המרכזי בוועידה הבינלאומית ה-33 של שלוחות חב"ד, שתתקיים בניו יורק

  • י"ח שבט התשפ"ג
(צילומים: מנדי הכטמן, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: מנדי הכטמן, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

העיתונאית הישראלית סיון רהב-מאיר נבחרה לשאת את הנאום המרכזי בוועידה הבינלאומית ה-33 של שלוחות חב"ד. האירוע יתקיים לראשונה מאז הקורונה, אחרי שבוטל פעמיים, ביום ראשון הקרוב, ה-12 בפברואר, בניו יורק.

מדובר באחד הכנסים הגדולים בעולם היהודי, שמאגד רבות מ-5,718 שליחות חב"ד המשמשות כמנהיגות בקהילות יהודיות ברחבי העולם. כ-4,000 מהן צפויות להגיע לכינוס, מיותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. הן ישהו בניו יורק לכמה ימים של סדנאות ומפגשים, ואירוע השיא יתקיים ביום ראשון בערב.

לקראת הנאום המרכזי שלה, מציינת סיון רהב-מאיר כי למרות שהנחתה תוכניות טלוויזיה ישראליות גדולות וראיינה ראשי ממשלה, ההרצאה הזו תהיה מרגשת במיוחד עבורה.

"בדרך כלל, דובר מקווה לעורר השראה בקהל", היא אומרת, "אבל הנשים האלה מקדישות את החיים שלהן כדי לרומם אחרים, כך שזו שאלה גדולה: איך מעוררים בהן עוד השראה? מה המסר הכי חשוב? חמשת אלפים הנשים הללו מייצגות מיליוני נשים יהודיות ברחבי העולם. חשבתי הרבה מה לדעתי הכי משמעותי לומר להן, והכנתי נאום עם כמה נקודות ומסרים".

רהב-מאיר, שנבחרה בעבר לאשת התקשורת האהובה בישראל ולרשימת 50 היהודים המשפיעים בעולם, עוסקת רבות ברשתות החברתיות ותיגע בנושא הטכנולוגיה, וגם במלחמה באוקראינה ובתפקוד של חב"ד שם.

הרב משה קוטלרסקי, יו"ר הוועידה הבינלאומית של שליחי חב"ד, מסר כי הפנייה לסיון רהב-מאיר נעשתה בגלל השימוש שלה בכלי התקשורת "כדי להשפיע על אחרים באופן חיובי. נקודת המבט שלה עוזרת להעצים קהילות, לפנות לדור הצעיר ולשנות את עתיד העם היהודי לטובה".

תגיות:סיון רהב מאירחב"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה