חדשות יהדות

אילנה אביטל מרגשת: "כבר 11 שנה אני לא מופיעה בשבת. צריך לתת לנפש מנוחה"

אחרי שלאחרונה איבדה הזמרת אילנה אביטל את אביה, היא מספרת על מסורת הקידוש בבית הוריה, על השבת שהיא לא מופיעה בה כבר 11 שנה ועל יום כיפור וחשבון הנפש שלה בתוכו

בעיגול: אילנה אביטל (צילום מסך מתוך יוטיוב)בעיגול: אילנה אביטל (צילום מסך מתוך יוטיוב)
אא

אחרי שלאחרונה איבדה הזמרת אילנה אביטל את אביה, היא מספרת על מסורת הקידוש בבית הוריה, על השבת שהיא לא מופיעה בה כבר 11 שנה ועל יום כיפור וחשבון הנפש שלה בתוכו. 

בראיון ל'ישראל היום' נשאלה אביטל לאחרונה כיצד נראה יום שישי שלה ואמרה כי "בצהריים אני נוסעת לנתניה, לדירה של הוריי. אבא שלי, דוד, נפטר לפני כמה שבועות בגיל 88. למרות זאת, מבחינתי זה עדיין הבית של ההורים שלי. אני מנקה ומבשלת שם עד הקידוש".

לאחר מכן היא אוכלת עם אמה ויויאן ואחיה הקטן אריק שגר עם אמה, ולעתים מגיעים גם חברים ובני משפחה נוספים. "מסורת הקידוש בבית הוריי חשובה לי, ואני לא מוותרת עליה ויהי מה", היא אומרת. 

אביטל סיפרה כי הוריה חזרו בתשובה כשהיא הייתה ילדה בת שבע, וכשנשאלה האם היא מגדירה את עצמה כאדם מאמין אמרה שהיא משתדלת וש"כבר 11 שנה היא לא מופיעה בשבת. צריך לתת לנפש מנוחה וגם אם יש לזה מחיר בתעשייה - הוא לא מעניין אותי. רק המשפחה".

ביום כיפור האחרון כתבה אביטל בעמוד הפייסבוק שלה כך: "כמידי שנה, ביום כיפור, אני עורכת חשבון נפש לעצמי שלי וזאת כדי לסכם את המאזן השנתי של רוב מעשיי. לא פשוט אחרי שלאחרונה, אידתי את האבא היקר שלי. והחלטתי השנה להקדיש את כל כולי לאילנה אביטל נטו! שיהיה לנו צום קל ומאחלת לכולנו, תפילה ותשובה על החטאים שבין אלוהים שלי לביני, ורק אהבת חינם תנצח ביקום המדהים הזה שלנו".

תגיות:התחזקותסלבסאילנה אביטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה