מעניין

"מת" בהתרסקות מטוס – לאחר 45 שנה גילו שהוא חי

סג'יד טונגל הוכרז כמת בהתרסקות מטוס לפני 45 שנה. הוריו, אחיו ואחיותיו התאבלו עליו והופתעו לגלות לאחרונה שהוא בעצם היה חי לאורך כל הזמן. "לא יצרתי קשר עם המשפחה כי הרגשתי כישלון", אמר לתקשורת המקומית

טונגל (במרכז) עם בני משפחתו טונגל (במרכז) עם בני משפחתו
אא

בשנת 1976 התרחשה תאונת מטוס בשמי אבו דאבי, דובאי. כתוצאה מההתרסקות, כל נוסעי המטוס נהרגו. סג'יד טונגל, כיום בן 70, הוכרז בין המתים, ובני משפחתו התאבלו עליו במשך 45 שנה. לאחרונה, המשפחה גילתה שטונגל בעצם חי כל השנים האלו.

בשנתיים שקדמו להתרסקות, טונגל עזב את עיר הולדתו קוטאיים שבהודו במטרה לעבוד במפרץ הפרסי. טונגל הפיק אירועים באבו דאבי, ובמסגרת עבודתו נהג לטוס לעיתים קרובות. ב-1976, מנוע המטוס עליו היה עלה באש וגרם להתרסקותו. ב"מותו", הוא הותיר אחריו הורים ו-8 אחים ואחיות.

מאז אותו יום, טונגל לא יצר קשר עם משפחתו, ושש שנים לאחר מכן, עבר להתגורר במומבאי, שם הוא חי עד היום. "לא יצרתי קשר עם המשפחה כי הרגשתי כישלון", סיפר טונגל. "נועדתי לעשות את הוני במפרץ ולא הצלחתי לעשות זאת אז חשבתי לעצמי שאעבור בחזרה למומבאי ואחרי שאצליח להתעשר אצור איתם קשר, וגם זה לא קרה. מפה לשם עברו 45 שנה", אמר לתקשורת המקומית.

לפני כשנתיים, טונגל חלה ובקושי הצליח לטפל בעצמו. הוא עבר להתגורר במקלט אך לא הזכיר שם את משפחתו. מנהל המקלט, פיליפ, החליט לברר על דעת עצמו אם משפחתו של טונגל חיה באיזור. כשמצא אותם, דרך מכר משותף, הוא סיפר להם היכן טונגל מתגורר, ובני המשפחה היו המומים לגלות שהוא עדיין בחיים.

פיליפ עזר לטונגל לקיים שיחת וידאו עם משפחתו. הוא היה כל כך נרגש שבקושי הצליח לדבר. אמש, אחיו היה אמור לפגוש אותו ולהחזיר אותו הביתה. לדבריו, הם מעולם לא איבדו תקווה ואפילו נסעו לאבו דאבי למקום ההתרסקות במטרה לאתר אותו. "הראיתי את התמונה שלו בכל מקום, אבל אף אחד לא ידע דבר. עכשיו כשהוא סוף סוף חזר הביתה, אני לא מתכוון לתת לו ללכת".

 

תגיות:חדשות בעולםהתרסקות מטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה