חדשות בריאות

התלמידים לא יחויבו לעטות מסכות במהלך בחינות הבגרות

משרדי החינוך והבריאות סיכמו, כי במהלך בחינות הבגרות התלמידים הנבחנים לא יחויבו לעטות מסכות. ראש הממשלה נפתלי בנט פנה בקריאה לבני הנוער: "צאו עכשיו להתחסן"

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון סיכמה הבוקר (שני) עם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, ועם ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, כי התלמידים לא יחויבו לעטות מסכות בזמן בחינות הבגרות. ההחלטה נועדה להקל על התלמידים במהלך הבחינות, והיא התקבלה על רקע השיעור הגבוה של מחוסנים ומחלימים מקורונה בקרב תלמידי כיתות י"א-י"ב המתקרב לכ-80%.

במשרד החינוך הדגישו, כי בחינות הבגרות יתקיימו תוך שמירה על כללי הבריאות: שמירת מרחק של שני מטרים בין הנבחנים, שמירה על כללי הריחוק החברתי, שמירה על חדר מאוורר וכללי היגיינה.

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט פנה הבוקר לבני הנוער בקריאה לצאת ולהתחסן בהקדם האפשרי: "זן הדלתא החדש של הקורונה משתולל ברחבי העולם. הוא מאוד מדבק והוא פוגע באנשים שלא מחוסנים – כלומר בכם, בני הנוער".

בנט ציין כי "יש מספיק חיסונים כרגע לכולם" אולם "התוקף שלהם עומד לפוג בקרוב, ואז כבר לא יהיו לנו מספיק חיסונים זמינים לכולם. כלומר, יש חלון קצר של 11 ימים, ואנחנו במרוץ נגד הזמן. התאריך האחרון בו יהיה אפשר להתחסן בחיסון הראשון הוא ה-9 ביולי, ושלושה שבועות אחר כך תקבלו את החיסון השני ואז יפוג תוקפם של החיסונים שיש לנו במלאי. לכן, אני קורא להורים, ואני קורא לכל בנות ובני הנוער שיכולים להתחסן – צאו עכשיו להתחסן, לפני שכבר לא תוכלו".

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הגיב על דבריו של ראש הממשלה: "בנט טוען שתוקף החיסונים עומד לפוג ורומז שבקרוב לא יהיו לנו חיסונים נוספים. איפה הבעיה? שיצלצל לאלברט בורלא, ואם אפשר שיעשה את זה ב'אובססיביות'".

תגיות:משרד החינוךמשרד הבריאותבחינות בגרותעטיית מסכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה