חדשות כלכלה

שאל את המנכ"ל: יש לכם שאלות בנושאי השקעות?

מתעניינים בתחום ההשקעות ורוצים לשאול שאלות? הגעתם למקום הנכון. תשאלו מה שבא לכם

אא

כולם רוצים לעשות כסף אבל רק מעטים יודעים איך עושים אותו. אין חכם כבעל הניסיון. הזדמנות נדירה לזמן מוגבל לשאול את כל השאלות ולקבל תשובות מבעליה של קבוצת השקעות בעל ניסיון של עשרות שנים ביזמות. שאל את המנכ"ל היא הזדמנות חד־פעמית להכיר את הסודות שמאחורי עולם ההשקעות בעידן שאחרי הקורונה.

 

בוא, שאל את המנכ"ל

רוצה לדעת איך פועל ענף ההשקעות ומה קרה לו בשנים האחרונות? רוצה לקבל מידע ישירות מבעל ניסיון שכבר "עשה קופה" כמה וכמה פעמים בעבר? רוצה להבין מה ההבדל בין ההשקעות השונות וכיצד ניתן למקסם תשואה? למה שלא תשאל פשוט את המנכ"ל ישירות? יש לך הזדמנות חד־פעמית ללמוד על השקעה ותשואה, חדשנות ויוזמה.

 

השפעתן של התזוזות בשוק ההשקעות

השינוי שעובר על המשקיעים בישראל ובעולם בעשור האחרון הוא שינוי דרמטי, שמעיד על שינוי מגמה. יותר ויותר אנשים בוחרים באפיקים ישירים. כלומר, מוותרים על המוצרים הפיננסיים של הבנקים וחברות הביטוח ולומדים את ההשקעות שלהם בעצמם. למה זה קורה, ואיפה ניתן לקבל מידע אמין מבעלי ניסיון בתחום?

 

איפה ניתן למצוא מידע על השקעות?

מה ההבדל בין השקעה בנדל"ן להשקעה בהייטק? למה התשואות בדירות להשקעה אינן גבוהות? על מי אפשר לסמוך בג'ונגל ההשקעות? איך תדעו אם מדובר בהשקעה משתלמת? איפה תמצאו השקעות שוות? מה גורם לעשירי המפרץ לחזר אחרי חברות הזנק ישראליות ואיך תוכלו להרוויח מזה? בואו, תשאלו את המנכ"ל. לחצו כאן.

תגיות:השקעותבסדנו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה