שידוכים וחיפוש זוגיות

לכל משפחתי, שדואגת שכבר אתחתן – אל תזלזלו, אל תעקצו. תרפו

אל תסתכלו עלי במבטים כואבים, ואל תעירו הערות מכאיבות. אני בסך הכל מחכה לבחור שעליו הכריזו בשבילי בשמים לפני שירדתי לעולם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לכל משפחתי, שדואגת לי שכבר אתחתן.

אני מבינה ללבכם, שהנכם רוצים לראות אותי כבר תחת החופה. ואין לי רצון גדול מזה – גם אני כבר רוצה מאד להגיע לזאת. מאמינה בכל יכול שהכריז על כך בשמים לפני שירדתי לעולם, שאמצא את זווגי.

כל בחור שאתו אני נפגשת – מקרב את האמיתי שלי. קשה לי מאד לראותכם מזלזלים בהשתדלויות שלי, וזורקים כל הזמן עקיצות על כך שאני לא מספיק מנסה, שאני לא רוצה להתחתן. זה ממש לא נכון. אני חושבת שההשתדלות שעשיתי – שום חברה או בחורה לא עשתה, ועל כך יעידו רבים.

קשה לי לראות אתכם מתייסרים כאשר יורדים לפעמים השידוכים. אני מאמינה שהם, כנראה, לא שלי. בעיקר היתה קשה לי התגובה שלכם כאשר אמרתי לבחור האחרון שעמו נפגשתי "לא", אף על פי שמהפגישות עמו חזרתי מאושרת. רק דבר אחד אינכם יודעים - שהבחור ואני החלטנו  שעלי להתייעץ עם הרב על מה שהוא סיפר לי על עצמו, ומה שהרב יאמר לי – נעשה. לשנינו הדבר היה קשה, כי מצד אחד מאד רצינו להמשיך, אך ידענו שאם אנחנו הזיווג – ה' ישים בפי הרב שנמשיך, ואם לא – אז הרב יגיד לוותר ולא להמשיך. הפרידה הייתה לי קשה מאד, אך ידעתי שזה מה שעלי לעשות, ומהשם יצא זאת.

דווקא מכם, משפחתי, לא ציפיתי לתגובות כאלה – שאיני רוצה להתחתן ושאני בררנית מדי. כי הרי אתם יודעים כמה אני לא בררנית, וכמה אין לי הרבה דרישות. שלי, חשובות רק המידות הטובות של הבחור.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

מבינה ללבכם, הגדולים שבכם, לראות אותי כך "תקועה", ואת אחי הקטנים שעקפו אותי. אני מאמינה שהקב"ה מכין לי את הבחור שיהיה הכי טוב בשבילי ומכין אותי להיות בת הזוג הכי טובה בשבילו, ולכן הוא שולח לי את ההתמודדויות עם אותם הבחורים שנפגשתי. כדי לחשל אותי להיות בת הזוג הטובה ביותר לזה שהוכן לי מששת ימי בראשית.

ואתם, אחי הקטנים, מבינה אתכם שקשה לכם בזה שעקפתם אותי והמשכתם, והבאתם ברוך השם ילדים לעולם. אני רק רוצה לומר לכם שאני שמחה לראות שטוב לכם, ושהקב"ה חנן אתכם במתנות יקרות כל כך. אני מאחלת לכם שתמיד יהיה לכם רק טוב ושמח.
כשטוב לכם – טוב גם לי.

אך קשה לי לראות את מבטיכם הכואבים בכל פעם ששידוך יורד, או לשמוע את שאלותיכם והערותיכם. אני מבינה ויודעת כמה אתם רוצים לראות אותי תחת החופה, אך הערותיכם מקשות עליי מאד לפעמים, וקצת מכאיבות לי. אני אוהבת אתכם מאד, ולכן מבקשת ממכם שתפסיקו להעיר הערות אלו, כי הן סתם מכאיבות יותר.

אם אתם רוצים לעזור לי, שאו תפילה לבורא העולמים, שיחיש גאולתי, ויזכני למצוא את הזיווג האמיתי שלי יחד עם כל הרווקים והרווקות מישראל, אמן.

ממני, אחותכם, שאוהבת ומתפללת לזיווג האמיתי.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:חתונהשידוכיםהמכתב לא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה