חיים לאחר המוות

השחקנית שרון סטון, על המוות הקליני שעברה: "הייתי במקום הכי מדהים שיכול להיות"

לפני כשנתיים, בעקבות בדיקת MRI שעברה - חוותה שחקנית הקולנוע האמריקנית שרון סטון חוויית מוות קליני, שהותירה אותה הרחק מאור הזרקורים להרבה מאוד זמן. מאוחר יותר, בתכניתה של אופרה ווינפרי, התבטאה על מה שראתה 'שם', וכך אמרה: "המוות לא כזה איום כמו שמתארים אותו כאן, להיפך. זה דבר עדין, אוהב ומנחם, ואין שום סיבה לפחד מפניו"

אילוסטרציה: שאטרסטוקאילוסטרציה: שאטרסטוק
אא

לפני כשנתיים, בעקבות בדיקת MRI שעברה - חוותה שחקנית הקולנוע האמריקנית שרון סטון חוויית מוות קליני, שהותירה אותה הרחק מאור הזרקורים, להרבה מאוד זמן. רק כעבור חודשים אחדים, כשהרגישה 'גיבורה' מספיק לצאת ולדבר על מה שראתה ב'עיני רוחה', הסכימה להתארח בתוכניתה הפופולארית של אופרה ווינפרי ""OWN, וכך תיארה באוזניה את החוויה המרטיטה שעברה: "התעלפתי, והייתי מחוסרת הכרה במשך כמה דקות. קצת קשה לי לתאר את התחושה הזו, כי זה עדיין ממש טרי. בגדול זה סוג של שכרון חושים, כשאת לא ממש יודעת מי את, איפה את נמצאת ומה קורה לך.

"היה שם הרבה אור לבן, וראיתי אנשים שכבר נפטרו מהעולם, ובאו לדבר איתי. ואז... ממש בתוך שניות, חזרתי למציאות של העולם הזה, לגוף שלי. אבל כשהתעוררתי, שום דבר כבר לא היה אותו דבר. התעוררתי עם חוש יוצא דופן של משמעות הקיום, ועד כמה המוות, זה שכל כך פחדתי ממנו – הוא בעצם מאוד 'קרוב'.

"המוות לא כזה איום כמו שמתארים אותו כאן, להיפך. זה דבר עדין, ואוהב, ומנחם, ואין שום סיבה לפחד מפניו. אני הרגשתי כל כך בטוחה בזרועותיו, כל כך מוגנת ואהובה. כמו ילדה קטנה בזרועות אביה.

"לכן כשחזרתי לגוף שלי, נחרדתי לראות איך הרופאים מניחים את ידם על מצחי עם מבט של חמלה גדולה בעיניהם, וכמו אומרים לי בלי מילים: 'אנחנו שמחים שחזרת, כמעט ואיבדנו אותך'. אני זוכרת שהמחשבה הראשונה שחלפה במוחי הייתה: 'הלו. אני הרגע חזרתי מהמקום הכי טהור ומדהים שיכול להיות, ואתם 'שמחים' שחזרתי?'. אבל במחשבה שנייה, אחרי שקצת התעשתתי, שמחתי שאני כאן. רציתי לחזור להיות עם הבן שלי, ושמחתי שנותנים לי שוב את האפשרות הזו".

תגיות:עולם הבאשחקניםהוליוודמוות קליני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה