בעלי לא מדבר איתי, מה לעשות?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני נשואה 30 שנה עם 3 בנים. גרה בצמוד למשפחת בעלי. הבית שלי לא שמח. אי אפשר לדבר עם בעלי, וכשמדברים איתו הוא כועס ומחליט לא לדבר איתי חודשים. כך הדבר חוזר על עצמו, ועם השנים נעשה גרוע יותר. את החגים החל מפסח חגגנו כול אחד עם הוריו ולא יחד. רוב הקשיים נובעים מהקירבה למשפחתו. 2 מבניי חזרו בתשובה והדבר גורם לנו לעוד קשיים, שבעלי לא מקבל את דרכם. הבית שלי לא רשום על שמי אלא על שם בעלי, וגם זה גרם תמיד לי להיות ממורמרת. יותר מכול מפריעה לי העובדה, שהוא מחליט לא לדבר איתי הוא לא מדבר, ואז אני מדברת עם אנשים מסויימים, ומבקשת שיעזרו לי לרכך אותו. אין לי יותר כוח לחיי זוגיות שכאלה מה עושים ?

תשובה

שלום וברכה,

מומלץ ביותר, שתלכו יחד לייעוץ מקצועי. הרב אבנר קוואס שליט"א, הקים ארגון בשם "ביתנו החדש", הם מפנים זוגות למומחים בתחום הזוגיות, כל זוג לפי היועץ המתאים לו. מספר הטלפון שלהם: 054-3131015.

אם הוא לא ירצה לבוא, תבהירי לו שאת לא מוכנה לוותר, עד שיתרצה להגיע לייעוץ. אם ח"ו הוא לא יהיה מוכן לבוא לייעוץ, תאיימי בפתיחת תיק "שלום בית" בבית הדין. ואם האיום לא יעזור, תגשי לבית הדין ותפתחי תיק ל"שלום בית", הם יכפו עליו לבוא לייעוץ מקצועי.

בברכה,
מנשה בן פורת

להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה